נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה מכשירים מומלץ לקנות לכושר בבית

הרבה מאיתנו לא עושים כושר כי אנחנו מתעצלים לצאת מהבית אבל כושר זה דבר חשוב ולכן אם בשום פנים ואופן לא תצאו מהבית לעשות ספורט אזל לפחות תרכשו מכשירי כושר ביתיים בסיסיים.

הקורונה הגדילה משמעותית את מספר הרוכשים של מכשירי הכושר כמובן בעקבות סגירת חדרי הכושר והסגרים הכללים.

בנוסף, יש את עניין המזג האוויר, חם בקיץ וקר בחורף אז גם לזה יש מענה.

 

מה כדאי לדעת לפני שרוכשים מכשירי כושר ביתי

מבחר המכשירים הוא גדול וגם טווחי המחירים אך לפני שאתם רוכשים תבינו עם עצמכם מהי מטרת האימון, האם אתם רוצים לעשות תרגילי כושר עם משקולות או אימונים אירוביים וגם כמה מקום יש לכם בבית למען המטרה הרי ישנם מכשירים שתופסים הרבה מקום כמו הליכונים, אופני כושר או קרוס אובר ביתי לעומת מכשירים פשוטים יותר כמו סט משקולות פשוט ומדרגה לאימון אירובי.

 

אימון למתחילים

למי שזאת פעם ראשונה, מומלץ להתחיל בבסיס: משקולות, מדרגה ורצועות גומי. המשקולות מגיעות בסט לפי משקל והתרגילים איתן מחזקים את השרירים בידיים וגם פלג גוף עליון. תתחילו עם משקלים נמוכים וסטים קצרים ולאט לאט תוסיפו עוד משקל ועוד סטים. המדרגה, מיועדת לאימון אירובי וחיזוק הסיבולת לב ריאה והיא פופולרית מאד. שימו מוזיקה שאתם אוהבים ותראו שזה ממכר. לבסוף, רצועות גומי שמגיעות בסט וזאת כדי להעצים את האימון ולעבוד על גמישות. תוכלו למצוא ביוטיוב מאות סרטונים של המדרגה, הגומיות והמשקולות ולהיעזר בהם.

 

אימון ליותר מתקדמים

מי שכבר התאמן בעבר בחדר כושר ומכיר את מגוון המכשירים הקיימים ועכשיו רוצה להעתיק את האימונים לבית, אנו ממליצים על מולטי טריינר ביתי ומתקן מתח קבילים. עם המולטי טריינר ניתן לעבוד על כל קבוצות השרירים ולבצע מגוון גדול של תרגילים. לגבי מתקן המתח, שמתחבר לקיר ויכול גם להתהפך למקבילים, ניתן לבצע תקגילים שונים של מתח רחב/קצר, תרגיל מבילים, הרמת רגליים ושכיבות שמיכה.

 

מכשירים מומלצים אם יש לכם מקום

למי שיש בבית חדר ייעודי לאימון או שטח נרחב בסלון או אפילו מרפסת גדולה אל תוותרו על ההליכון הביתי או מכשיר אופניים ביתי ואם אפשר גם וגם אז בכלל טוב. מדובר על מכשירים מאד פופולריים שניתן לבצע באמצעותם אימוני סיבולת חשובים ולעבוד על שרירי הרגליים. יש לציין שגם מולטי טריינר ביתי או קרוס אובר הם מכשירים שתופסים הרבה מקום בבית.

 

לסיכום

ישנו היום מגוון רחב של מכשירי כושר ביתיים וגם בטווח מחירים גדול, הכל בשביל שלא תתעצלו ותעשו ספורט בבית. אין יותר תרוצים וגם מזג האוויר לא משפיע. אתם יכולים להתחיל מהבסיס ובקצב שלכם להתקדם עם מכשירים יותר קשים וגם חשוב שתשלבו אימונים אירוביים כמו מדרגה או אפילו לקפוץ בחבל בבית.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד