נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מחייגים לחו"ל מהנייד?

בשני העשורים האחרונים העולם הפך יותר ויותר לכפר גלובלי. משמעותו של הביטוי כפר גלובלי היא שלמרות גודלו העצום של כדור הארץ, הוא מתפקד כיום ממש כמו כפר קטן וניתן להגיע או לתקשר בכל החלקים שלו בקלות יחסית. משמעות הדבר היא שהצורך בקיום שיחות טלפון לחו"ל הלך ונהיה גדול יותר, ובמקביל קיום השיחה נהיה פשוט יותר. 

 

שיטות חינמיות לתקשורת עם אנשים בחו"ל

עלייתה של רשת האינטרנט המתקדמת בכל העולם המפותח ובחלקים נרחבים של העולם המתפתח, גרמה לכך שניתן היום לקיים שיחות לחו"ל בלי תשלום. לצורך כך קיימות מספר אפליקציות חינמיות, שניתן להירשם אליהן מהטלפון הנייד או ממחשב עם חיבור לאינטרנט.

באפליקציות מסוג זה ניתן לנהל שיחה קולית או שיחת וידיאו בהתאם לבחירת המשתמש עצמו. שיחות אלה חשופות לבעיות מסוימות כמו הפרעות בשיחה וקטיעה של השיחה, אך תופעות אלה הולכות ופוחתות בשנים האחרונות כתוצאה משיפור רשת האינטרנט והעברת הנתונים בה.

 

שיטות לשיחות בתשלום עם אנשים בחו"ל

אם יש לכם צורך בקיום שיחות תכופות עם אנשים ששוהים במדינות זרות, כדאי לכם לחשוב על מציאת חבילת שיחות לחו"ל. בחבילות אלה אפשר לקבל מספר דקות גדול או לעיתים אפילו לא מוגבל, במחירים נמוכים יחסית. ביצוע השיחות כחלק מחבילת שיחות יפחית משמעותית את הסיכוי להפרעות במהלך השיחה, וכן לקטיעה של השיחה בצורה פתאומית.

 

איך מוציאים שיחה לחו"ל מהנייד או מהקו הנייח?

הביצוע של שיחת טלפון למדינה זרה הוא פשוט מאוד. בכדי לחייג לחו"ל ראשית יש לדעת את קוד הקידומת של המדינה, האזור והעיר. לאחר מכן יש להקיש את מספר הספק של שיחות החו"ל שלכם, לאחר מכן יש להקיש את קידומת המדינה, האזור, והעיר, ולסיום יש להקיש את מספר הטלפון שאליו אתם רוצים להתקשר.

הקשה של כל קודי הקידומת האלה מאפשרת למערכת הממוחשבת שמפעילה את מערך השיחות בארץ, להבין שהמתקשר מעוניין להתקשר למדינה זרה, לאיזה מדינה זרה ולאיזה אזור בה הוא מעוניין להתקשר.

 

מחיר של שיחות לחו"ל עם או בלי חבילת שיחות

כפי שצוין לעיל, במידה ואתם מעוניינים לקיים שיחות מרובות עם מספרים במדינות זרות, כדאי לכם לשקול רכישה של חבילת שיחות לחו"ל מאחת מספקיות השיחות בארץ. הסיבה לכך היא שההבדל בין המחירים של שיחות בחבילת שיחות לבין המחיר של שיחה בצורה בודדת הוא גדול מאוד.

 

חיוג למדינה זרה מהנייד – סיכום

בעשרים השנה האחרונות יותר ויותר ישראלים נוסעים לחו"ל, עובדים עם אנשים ממדינות זרות או אפילו נמצאים בקשרים חבריים עם אנשים ממדינה אחרת. כתוצאה מכך עלה מאוד הביקוש לקיום שיחות לחו"ל. ישנן שיטות לקיום שיחות לחו"ל שאינן כרוכות בתשלום אך עלולות להתקיים בהן בעיות מסוימות. במידה ואתם מתקשרים לחו"ל מטלפון נייד או נייח, כדאי לכם להזמין חבילת שיחות לחו"ל.