נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים או מנטליסט?

אמן חושים ומנטליסט הם פחות או יותר אותו הדבר בשינויים ממש קטנים מבחינת האמנות ותמהיל המופע שלהם. ההבדלים שבכל זאת קיימים בניהם נוגעים בעיקר בהתאמה שלהם לקהל מבוגר (מנטליסטים), או קהל של כל המשפחה (אמן חושים), בכל השאר מדובר באמנים שעוסקים באותו ז'אנר אמנותי שמבוסס על אותן יכולות בימתיות.

לפיכך, בשאלה אמן חושים או מנטליסט יש לענות כך – תלוי באיזה אירוע מדובר ומי עומד להיות בקהל, האם מדובר במאות אנשים או בעשרות אנשים ולפי הפרמטרים האלה ניתן להחליט איזה אמן יותר יתאים מנטליסט או אמן חושים.

 

יום הולדת לילדים

 ליום הולדת לילדים בגילאי 5 עד 16 מתאים להזמין אמן חושים, המופע שלו יכול לכלול קטעים של חפצים מרחפים וקסמי קלפים שמתאימים לקהל של ילדים ובני נוער. במקרה של יום הולדת לילדים ישלב אמן החושים בכל אחד מהקטעים שלו הומור שמצחיק מאוד ילדים ומשדרג את הנאתם מהמופע.

 

אירוע פרטי – יום הולדת למבוגרים בלבד

 כשמדובר ביום הולדת לאדם מבוגר וכל האורחים המוזמנים מבוגרים גם הם ואין ילדים בקהל יתאים מנטליסט. המנטליסט https://mind-show.co.il ישלב קטעים של טלפתיה במגעים שמתאימה למבוגרים והם ינודבו להיות חלק מהמופע בשלב הזה. כמו כן, המנטליסט יבצע קסמי קלפים מתוחכמים וקטעים של קריאת מחשבות שאינם נמצאים בליין אפ של מופע ילדים ונוער. חלק מהמנטליסטים יוסיפו גם קטע או שניים של אקסטרים שואוו שכולל אכילת סכיני גילוח ורולטה רוסית עם סכינים.

 

אירועי חברות

 חברות מזמינות ברוב מוחלט של המקרים מנטליסטים והסיבה לכך היא שרק מנטליסט יכול להכין קטע מיוחד שהפנץ שלו יהיה קשור לאדם מסוים מהחברה, דבר שמאוד אוהבים לבקש באירועים מהסוג הזה. מנטליסט יכול לבצע גם קטעים מאוד מורכבים ובימתיים שיכולים בתנאים מסוימים להתאים גם לבמות גדולות, ואירועים עסקיים בדרך כלל הם אירועים גדולים

 

מה מאפיין אמן חושים

 אמני חושים מבססים את המופעים שלהם על קטעים שנוגעים באמת בחמשת החושים של האדם – ריח, שמיעה, ראייה, מישוש ואפילו יש להם קטעים שעוסקים בחוש הטעם. המופע של אמן החושים בדרך כלל קליל יותר ואינו כולל קסמים שעוסקים בוודו ומגיה שחורה.

 

מה מאפיין מנטליסט

 מנטליסטים מביאים אל הבמה את הרוח המיסטית יותר למרות שחלקם מאוד מאוד מצחיקים ודואגים לשלב הרבה מאוד הומור במופע שלהם. המנטליסט נע לאורך המופע שלו בין הרצון לספר סיפור מיסטי לבין הרצון להצחיק ולתת זמן בידור איכותי לקהל. לאורך השנים המנטליסטים הגדולים בעולם המציאו קסמים גדולים ומטורפים שעובדים על מוח האדם ומייצרים אשליה של מציאות בלתי אפשרית.

הם ננעלו באקווריומים, נקשרו באוויר והוקפאו. המטרה תמיד הייתה להראות כוחות על אנושיים למרות שמאחורי הקלעים מדובר בטריקים מתוחכמים, המנטליסטים אוהבים אתגרים גדולים.

 

אמן חושים או מנטליסט?

 שורה תחתונה – מדובר בשני זנים של אמנים יוצאי דופן האחד מתאים יותר לכל המשפחה והשני למבוגרים בלבד. שניהם עוסקים באותם תחומים של קסמים ומשלבים תפיסת עולם מיסטית עם הומור.