נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הייתם מעורבים בתאונת דרכים? פנו לעורך דין

תאונת הדרכים היא רגע פתאומי ולא צפוי, כשהיא מותירה אותנו מבולבלים וחסרי אונים. חשוב לדעת כי, במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים הרי שייתכן בהחלט שמגיעים לכם פיצויים. על מנת להבין מהן הזכויות והאפשרויות המשפטיות העומדות בפניכם, חשוב ומומלץ יהיה לפנות לעורך דין בהקדם

 

תביעת פיצויים בגין תאונת דרכים

תאונת דרכים היא אירוע פתאומי ולא צפוי, המותיר אותו חסרי אונים ולעיתים, גם עם פגיעות שונות. לתאונות הדרכים עלולות להיות השלכות מהותיות על חיינו, הן מהבחינה הבריאותית והן מהבחינה הכלכלית ולכן, חשוב לדעת כי ייתכן בהחלט ומגיעים לכם פיצויים בגין תאונת דרכים. לפרטים מלאים לחץ כאן.

את הפיצויים המגיעים לכם ניתן יהיה לתבוע מחברת הביטוח שלכם או של הנהג הפוגע ובמידה ולא ניתן לתבוע את חברת הביטוח (כמו במקרים של תאונות פגע וברח, נהג ללא רישיון / ביטוח בתוקף ועוד), ניתן יהיה לתבוע את חברת קרנית, גוף ממשלתי שנועד לתת מענה למקרים מעין אלו.

 

מה גובה הפיצויים שניתן לקבל בגין תאונת דרכים?

שאלת גובה הפיצויים שניתן לקבל בגין תאונת דרכים תלויה במספר פרמטרים, כאשר לרוב, סכומי הפיצויים בגין נזקי גוף יהיו גבוהים באופן משמעותי מפיצויים בגין נזקי רכוש, כשהם יכולים להגיע למאות אלפי שקלים ואף יותר. בין הפרמטרים העיקריים המשמשים לקביעת גובה הפיצויים נמצאים – גיל התובע, כושר ופוטנציאל השתכרות, הוצאות כלכליות ועוד.

 

מה עושים במקרה של תאונת דרכים?

אמנם מדובר באירוע פתאומי ובלתי צפוי, אך דווקא הרגעים הראשונים הם הרגעים המהותיים להצלחת תיק התביעה שלכם. ברגעים אלו חשוב יהיה לתעד את זירת האירוע בפירוט רב כלל האפשר ולהחליף פרטים עם הנהג הפוגע. כמו כן, מומלץ לקחת פרטי איש קשר של עדים רלוונטיים ולהתפנות אחר כך לקבלת טיפול רפואי.

 

מה תפקידו של עורך דין תאונות דרכים?

לאחר שעברתם את השלבים המתוארים לעיל, יש לגשת בהקדם אל עו"ד תאונות דרכים, שיבחן את כלל החומר והראיות שאספתם ויקבע האם קיימת עילת תביעה ומה גובה הפיצויים שתוכלו לדרוש. הידע המקצועי והניסיון של עורך הדין, יאפשרו לו לסייע ולייעץ לכם לאורך כל התהליך, החל משלב הגשת התביעה ועד למימוש מלוא הזכויות והפיצויים המגיעים לכם.

 

למה חשוב לפנות לעורך דין תאונות דרכים?

דיני התעבורה הם רבים ומסועפים ודורשים הבנה והיכרות מעמיקה של גורם מקצועי, שיוכל לבחון את פרטי המקרה מול לשון החוק ותקדימים משפטיים רלוונטיים. פנייה לעורך דין תאונות דרכים מומחה יכולה להיות נקודת ההבדל שתביא להצלחת התיק שלכם ומקסום הזכויות והפיצויים שתוכלו לקבל.

 

לסיכום

תאונות דרכים הן בהחלט אירוע לא נעים, אך חשוב לדעת כי במידה ונפגעתם בתאונת דרכים, הרי שייתכן ומגיעים לכם פיצויים בהתאם. על מנת להעריך באופן מדויק את גובה הפיצויים ולמקסם את סיכויי הצלחת התביעה שלכם, חשוב יהיה לפנות לעורך דין תאונות דרכים מקצועי, שיסייע וילווה אתכם החל משלבי הייעוץ הראשוניים ועד לקבלת מלוא הפיצויים.