נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה השכרת אוהלים עם חימום לחורף

אירוע חורף בטבע עם נוף סגרירי יכול למקסם את האירוע ולהעניק לו חוויה בלתי נשכחת המלווה במסתורין.

אך מה לגבי החימום? המאמר יציע פתרונות חימום להשכרת אוהלים בחורף וכמה הם עולים.

 

אירועים בטבע בחודשי החורף

בין אם אתם מתכננים אירוע משפחתי ובין אם אירוע עסקי בטבע, ניתן לעשות זאת גם בחורף. השכרת אוהלים עם חימום היא הפתרון המושלם לאירוע כזה. האוהלים עמידים למזג אוויר קיצוני, לרוחות, גשמים ורטיבות בשל האטימות היעילה של היריעות והבסיס שלהם. הם חזקים ויציבים ולכן מתאימים גם לחורף. בקיץ הם משמשים להצללה ובחורף לאירועים סגורים. גם מסעדות עושות בהם שימוש לסגירת חורף עבור הסועדים בחוץ. עם זאת יש לקחת בחשבון את הערבים הקרים ולהיערך בהתאם.

 

חימום האוהלים בחורף

לחימום האוהלים בחורף יש כמה אופציות. ניתן להציב יחידות חימום הפועלות באמצעות נפט או סולר מחוץ לאוהלים ולקבל אוויר חם המוזרם דרך שרוולים. אלו מתקנים העומדים בתקנים הדרושים על פי כל כללי הבטיחות מאש. ניתן גם לחמם את האוהלים באמצעות תנורי אינפרה אדום. אפשרות נוספת הן פטריות חימום. אלו גופי חימום יעילים ביותר המחוברים לחשמל אותם ניתן לנייד. הפטריות מפזרות את החום באופן שווה ואחיד על כל פני האוהל. המחיר של פטריות החימום נע בין 50-200 ₪ והן עדיפות על גופי חימום אחרים. כאשר מתמחרים את מחיר האוהל לפי הגודל שלו, מחיר גופי החימום מחושב לחוד בהתאם לכמות ומכיוון שזהו ציוד נלווה.

 

השוואת מחירים להשכרת אוהלים עם חימום

על מנת לדעת את המחיר המדויק להשכרת אוהלים עם חימום בחורף יש לקחת בחשבון מעבר לגודל האוהל וכמות גופי החימום את הגנרטור. הגנרטור יעיל לקבלת חשמל גם מבחינת התאורה וההמלצה היא לקחת גנרטור חירום בנוסף. החברות השונות להשכרת אוהלים מציעות מגוון פתרונות ומחירים שונים ולכן חשוב מאוד לערוך השוואת מחירים ביניהן, אך לא לוותר על האיכות.

 

איכות האוהל וגופי החימום

אוהלים לאירועים בחורף חייבים להיות איכותיים הן מבחינת סוג הבד, העמידות לאש והתקנים הנדרשים והן מבחינת גופי החימום הבטיחותיים. מעל לכל ישנה חשיבות רבה לאיטום האוהלים על מנת שהגשם לא יחדור פנימה. ניתן אף להוסיף ריצוף מפודיום במקום שאינו שטוח ועל מנת שמי הגשמים לא יחדרו מלמטה. כאשר בוחרים בספק אוהלים מומלץ לבחור בחברה בעלת מוניטין וניסיון המספקת את כל הציוד הנדרש לאירועים בין אם זהו ריהוט ובין אם אלו גופי חימום. כאשר הכל נמצא תחת אותה מטריה אין צורך להתרוצץ ולחפש ציוד אצל ספקים שונים. כל הציוד ובפרט גופי החימום צריכים להיות בפיקוח של מהנדס החברה ולהיות מתוחזקים כמו שצריך. ישנן אף חברות המספקות מהנדס קונסטרוקציה ובודק חשמל על מנת שהאירוע יהיה בטיחותי ככל האפשר.