נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 טיפים לשמירה על הגריל שלכם בחורף

גריל הוא תוספת מדהימה לבית, גם בהיבט הקולינריה וגם בהיבט האירוח. לרוב, בימי החורף אנחנו פחות מארחים אירועי ברביקיו בחצר ואנו מעוניינים להגן על הגריל מפגעי מזג אוויר ושאר נזקים. אז איך שומרים על הגריל בחורף כך שהוא יהיה תקין ובטוח לקראת שימוש מחודש כשהאוויר יתחמם?

 

מדוע חשוב לשמור על הגריל בחורף?

יש כמה סיבות מדוע מומלץ לדאוג לתחזוקה מיוחדת של הגריל שלכם בימות החורף. בין אם יש לכם גריל גז, פחמים או חשמל- חשוב לשים לב אליהם בעונה זו. קודם כל, מזג האוויר יכול לפגוע בו.

אתם לא רוצים להגיע אל הקיץ ולגלות שהגריל שלכם לא עובד מאחר והוא נפגע מהגשם. דבר שני, מאחר ובחורף אנחנו נוטים לא להשתמש בגריל- אנחנו עלולים לא לשים לב לבעיות שצצות בו. אם תדאגו לתחזוק של הגריל שלכם תוכלו לוודא את תקינותו.

 

קבלו 3 טיפים לשמירה על הגריל שלכם בחורף:

 

1 – ניקיון הגריל

הדבר הראשון שתרצו לעשות הוא לנקות את הגריל שלכם. שלל שאריות מזון נוטות להישאר עליו, ומצב זה עלול להחמיר אם משאירים אותו לא נקי לאורך זמן. הקפידו לנקות באופן יסודי את הרשתות של הגריל, את התחתית, את המתגים השונים ועוד. במידה ויש לגריל שלכם סוללה- מומלץ להסיר אותה מהגריל שלכם בכדי למנוע מקורוזיה או חלודה להתרחש במצבר.

 

2 – כיסוי לגריל

כיסוי לגריל הוא דרך טובה ויעילה לשמור על הגריל שלכם בחורף, בקיץ ובשאר העונות השנה. מדובר בכיסוי בד מיוחד ועמיד שיכול לשמור על הגריל שלכם משלל מפגעים, כגון גשם, רוחות, חיות לא רצויות וכדומה. מומלץ לרכוש כיסוי ייעודי בגודל שמתאים לגריל שלכם ולכסות את הגריל בכל פעם שהוא אינו בשימוש. יש לכסות אותו רק לאחר ניקוי!

 

3 – אחסון הגריל

דרך נוספת לשמור על הגריל היא לאחסן אותו במקום פנימי לאורך החורף. לפני אחסון הגריל עליכם לוודא שהוא נקי כך שלא יצטברו עליו חיידקים או עובש. לפני האחסון יש לפרק את החלקים השונים ולעטוף אותם בניילון כדי למנוע כניסת חרקים ושאר מזיקים.

לאחר מכן ניתן לאחסן את הגריל במקום קריר ויבש שיכול להגן על הגריל מגשם ושלג. אם אתם מאחסנים גריל גז, ודאו שניתקתם את מיכל הגז וזאת בכדי למנוע תאונות. מומלץ מדי פעם לבקר את הגריל- רק כדי לוודא ששום חיה לא הפכה אותו לבית שלה.

 

מותר להשתמש בגריל בחורף?

במדינתנו חורף לא בהכרח אומר מזג אוויר גשום וסוער. לעיתים השמיים בהירים ואכן ניתן לצאת אל החצר או המרפסת ולצלות ארוחה טובה. חשוב אבל לעשות זאת רק במידה ומזג האוויר טוב- ולאחר מכן לנקות את הגריל כמו שצריך. לאחר מכן חשוב לכסות ולאחסן אותו, כך שהוא שוב יהיה מוגן מפני הסביבה החיצונית.