נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טעויות נפוצות בפרסום בפייסבוק שעלולות לגרום לכם להפסיד כסף

פרסום של מוצרים ושירותים ברשתות החברתיות הפך לעניין פופולארי בשנים האחרונות. שכן, בעלי עסקים רבים יודעים שקהל היעד שלהם נמצא שם. במדריך הנוכחי נציג בפניכם את הטעויות הנפוצות שבעלי עסקים מבצעים לא פעם כשהם מפרסמים בפייסבוק. שכן, אנו נתקלים בפרסומים שגויים על בסיס יומי ודי נמאס לנו מהעניין. הישארו אתנו ותגלו ממה אתם צריכים להימנע ומה חשוב ליישם.

 

הטעות הנפוצה ה – 1: בחירה אוטומטית של הצגת המודעה

אם יצא לכם לפרסם בפייסבוק בעבר, אתם וודאי יודעים כי הפלטפורמה תציע לכם להציג את הפרסום שלכם במיקום אוטומטי שייבחר על ידיכם. אנחנו כאן כדי לומר לכם – אל תפלו בפח הזה! שכן, לחיצה על ביצוע הליך זה יוביל את המודעה שלכם לבית הקברות של הרשת החברתית. אם להיות פחות דרמטיים, נוכל לומר שהמודעה שלכם תוצא במקומות נידחים שיש בהם פחות גולשים, למשל:

  • תיבת הדואר הנכנס
  • סטוריז
  • מרקט פלייס

אנחנו לא צריכים לומר לכם שאלה מקומות שלא ייצרו לכם לידים איכותיים, נכון? אז תעשו לעצמכם טובה ותבחרו את המודעה שלכם באופן ידני.

טעות נפוצה

הטעות הנפוצה ה – 3: התמקדות במחיר

אי אפשר לכתוב מדריך על טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת פרסום בפייסבוק מבלי לציין בקצרה את המחיר. שמענו על בעלי עסקים ששאלו ללא הרף כמה עולה לפרסם בפייסבוק? שיחה קצרה עמם גרמה לנו להבין שהם מעדיפים לשלם כמה שפחות. אתם וודאי מבינים כעת כי מדובר בטעות חמורה. שכן, השקעה נמוכה בתקציב הפרסום, צפויה להוביל לתוצאות תואמות (כלומר, תוצאות בינונית ומטה).

 

הטעות הנפוצה ה – 3: אי שימוש בפיקסל

שמענו לא פעם על מי שבחרו להניח בצד את הפיקסל של פייסבוק. אנחנו כאן כדי לומר לכם – אל תעשו זאת! הפיקסל יאפשר לכם למדוד את הנתונים של הקמפיין. היכרות עם כלי זה ושימוש בו, תאפשר לכם גם ליצור קמפיינים טובים להמשך הדרך. אם אתם רוצים לפעול נכון, עליכם להטמיע את הפיקסל באתר האינטרנט שלכם והוא כבר ידאג להדגיש בפניכם את הגולשים שגלשו אצלכם.

טעות

הטעות הנפוצה ה – 4 והאחרונה: הגדרתם קהל יעד רחב מידי

יכול להיות שהגדרתם קהל יעד רחב ולא מדויק מספיק. אם זה המצב, כדאי שתדעו שהדבר עלול להשפיע על האפקטיביות של הפרסום. ההמלצה שלנו היא לצמצם באופן משמעותי ככל הניתן את קהל היעד שלכם. עשו זאת תוך מילוי מוקפד של הקריטריונים הבאים:

  • גיל
  • מיקום גיאוגרפי
  • תחומי עניין

 

לסיום

עכשיו אתם מכירים בטעויות הנפוצות שבאות לידי ביטוי לא פעם בפייסבוק. טעויות אלו עשויות לגרום לכם להפסד כלכלי משמעותי. אנו מקווים שתלמדו מהמידע שצוין לעיל, כדי שתוכלו להעלות קמפיינים טובים שיובילו בסופו של דבר ללידים איכותיים.

פרסום בפייסבוק

שירותי IT
כמה יעלה שירות IT לעסק שלך?

העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק מבחינה טכנולוגית, ויותר ויותר עסקים מסתמכים במידה רבה על שירותי IT כדי לפעול ביעילות

כמה עולה קורס מקצועי לעסק?

בעלי עסקים רבים יודעים כי עליהם לקחת חלק בקורסים מקצועיים שונים שיקדמו אותם כמה צעדים קדימה. עובדה זו התגלתה

כמה עולה מוצר פרסום לעסק
כמה עולה מוצר פרסום לעסק?

מוצרי פרסום וקידום מכירות עבור עסקים וחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חברה, כנסים, קמפיינים שיווקיים ואף מתנות

כמה עולה מחסן להשכרה
כמה עולה מחסן להשכרה?

הצורך בשטחי אחסון יכול לפגוש אותנו במגוון סיטואציות. בין אם מדובר בתקופה של מעברי דירה, בצורך לאחסן מוצרים עסקיים