נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה יעלה לכם להיכנס למשחק פוקר?

סקר שנערך בקרב מהמרים ישראלים קבע לפני כמה ימים שפוקר הוא המשחק האהוב ביותר על הגיימרים בישראל. עובדה זו גרמה לנו להתעניין בתחום ולברר אודותיו פרטים שנראים לנו חיוניים. במדריכים הקודמים הצגנו בפניכם את כללי המשחק, האתרים המומלצים שבהם כדאי לשחק אותו והפעם יצאנו לבדוק כמה תצטרכו לשלם כדי להיכנס למשחק שכזה. קראו את השורות הבאות בעיון ותוכלו לגלות מה הסכום הסביר שתתבקשו לשים על השולחן רגע לפני תחילת המשחק.

 

העלות המינימלית לכניסה

אתם כנראה תתבקשו לשלם לפחות 80 ₪ על כניסה למשחק פוקר (לכל הרמות: מתחילים, מתקדמים ומקצוענים). ראוי לציין כי ערכנו את הבירור בנושא אך ורק באמצעות גלישה במשחקים מקוונים שמוצעים באתרי האינטרנט השונים. לא הזדמן לנו לבדוק את העלויות של משחקי פוקר בקזינו. מומחים בתחום ציינו בפנינו שהכניסה למשחקים שם עשויה להיות יקרה יותר.

משחק פוקר

מתכננים לשחק בקרוב? כדאי שתכירו את הטיפ הבא

רגע לפני שתעבירו את הכסף ותתחילו במשחק, עליכם לדעת שכדאי לכם לשחק באתרים שעונים על 2 הקריטריונים הבאים:

  1. מאפשרים לבצע הפקדות באמצעות כרטיס האשראי
  2. מבטיחים לכם אבטחה גבוהה

אם זו הפעם הראשונה ששמעתם על האפשרות המתקדמת, כדאי שתדעו שמדובר בעצם בהפקדה בטוחה של הכסף שלכם. שכן, זה מועבר ישירות אל האתר ונשמר שם. נמליץ בהזדמנות זו לבצע הפקדה 7xl, מכיוון שזהו אתר שנחשב למוכר והאמין ביותר מבין אתרי הפוקר בישראל.

 

החשיבות בביצוע הפקדה מאובטחת

אין ספק כי העלות של המשחק היא חשובה מאוד, אבל יש עניין נוסף שצריך לקחת בחשבון – האבטחה. כאמור, עליכם להיכנס לאתר מאובטח בלבד שיקבל את הכסף, יאפשר לכם לשחק וישמור על הפרטים שלכם במערכת. בחירה במשחק באתר מסוג זה תקנה לכם שקט נפשי, מכיוון שתוכלו להיות בטוחים בכך שהפרטים האישיים (כולל פרטי כרטיס האשראי) לא יועברו לגורמים חיצוניים.

לצערנו, שמענו כבר על מקרים שאירעו לשחקנים שמסרו את פרטיהם האישיים לאתרי פוקר שאינם מוכרים. הם אמנם שילמו בזול על המשחק (סכום נמוך מאוד שלא עלה על 5 ₪), אך בסופו של דבר הם שילמו ביוקר.

משחק פוקר

הגעתם לאתר שדורש סכום נמוך או גבוה מידי? זה הזמן להתלבט

אם גלשתם לאתר פוקר אקראי (כלומר, כזה שלא הומלץ במדריך זה) והתבקשתם להעביר סכום נמוך או גבוה מידי, עליכם לעצור לרגע ולבדוק את טיב האתר. ניתן בתור התחלה לבדוק את הדירוג שניתן לאתר בלשונית הביקורות של גוגל או לברר עם מכרים שמכירים את התחום. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם משקיעים את הכסף ולא מניחים אותו על קרן הצבי.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים כמה תצטרכו לשלם כדי להיכנס למשחק פוקר. בשלב זה עליכם להיכנס לאתר מומלץ, לבדוק שיש בו אבטחה מתקדמת ולהשקיע את הסכום הסביר שיאפשר לכם ליהנות מהמשחק האהוב עליכם ביותר.

משחק פוקר