נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד משחק פוקר מפתח את האינטואיציה?

לא סתם אומרים שאנשים צריכים להיות מאוד חדים בשביל באמת לגרוף זכיות סביב שולחן הפוקר, הן ברמה של קריאת שפת גוף והן בהיבטים אחרים, כמו למשל קבלת החלטות תחת לחץ, יכולת הסתגלות למצבים משתנים שונים ועוד. אז, יש קשר בין פוקר לאינטואיציה? – המשיכו לקרוא.

 

פוקר ואינטואיציה – יש קשר? ניתן לפתחה?

אכן כן, יש קשר ענק בין פוקר לבין אינטואיציה, ואם חשבתם עד היום שאנשים נולדים עם אינטואיציה חזקה, הרי שניתן לפתח אותה עם הזמן. זה נכון שחלק מהאנשים נולדים אולי עם אינטואיציה חזקה יותר, אבל משחק פוקר מאפשר לכם לפתח אותה בכמה אפיקים שונים. למשל, ברמת ניתוח הסיכויים, כלומר סיכויים סטטיסטיים. גם אם אין לכם גישה טבעית למספרים וסטטיסטיקות, עם הזמן אתם יכולים לשפר את היכולת שלכם לנתח סיטואציות מורכבות תוך התחשבות במידע חלקי, וזו מיומנות חשובה בכל תחום בחיים. בדומה לכך, ישנם היבטים נוספים בפוקר שאפשר לחדד ולחזק עם הזמן, כאשר אלו משליכים ישירות על האינטואיציה, כמו למשל קריאת שפת גוף.

לשחק משחק פוקר

קריאת שפת גוף – מולד או נלמד?

ברוב המוחלט של המקרים, אנשים אינם מומחים בקריאת שפת גוף, אלא אם הם שמו על כך דגש במהלך השנים ופיתחו את היכולת הזו. בהקשר הזה של הדברים, שימו לב להיבטים הבאים אשר קושרים בין פוקר לבין היכולת האינטואיטיבית לקרוא שפת גוף:

  • שחקני פוקר עם הזמן למדים כיצד לשים לב לרמזים עדינים בשפת הגוף של שחקנים אחרים בשולחן, מה שיכול להצביע על ידיים חזקות או חלשות יותר.
  • שחקנים בפוקר יודעים לתת תשומת לב לפרטים, תוך הבחנה בדפוסים עדינים, מה שבתורו מאפשר להסיק מסקנות מהתנהגות שאינה מילולית.

יחד עם היתרונות שציינו לעיל, חשוב להדגיש את הדבר הבא – בין אם אתם שחקני 7xl ישראל או שחקני פוקר בלייב עם החבר'ה, יש לכך השלכה על היכולת שלכם לקרוא שפת גוף. בפועל, פוקר אונליין לא מאפשר לפתח את היכולת הזאת, אלא רק פוקר פיזי עם אנשים אמיתיים.

 

כמה מילות סיכום על אינטואיציה, פוקר ומה שביניהם

בסופו של יום, בימינו אנשים משחקים פוקר אונליין לא פחות מאשר שהם משחקים פוקר פיזי עם החברים בחמישי\שישי בערב. בתוך כך, חשוב לציין שכל סוג משחק, אונליין או פיזי, מאפשר לפתח יכולות אינטואיטיביות אחרות. בעוד כי פוקר פיזי מאפשר לפתח יכולות קריאת שפת גוף, פוקר אונליין יאפשר לכם לתרגל את היכולת לשחק רגוע ולקבל החלטות טובות תחת לחצים של זמן. לכן, בין אם אתם בוחרים לשחק בפוקר מקוון או פיזי, שימו לב להבדלים בין אלה.

לסיכום, ככל שתהיו יותר מודעים ליכולות הפוטנציאליות שניתן לפתח ולחדד בסוג המשחק שלכם, ככה תוכלו לכוון אליהן את הזרקור. כאשר אתם מודעים לתהליך מסוים שאתם עוברים, אתם כבר עושים חצי מהעבודה. לצורך העניין, אם תהיו מודעים לכך שבסוג המשחק שלכם ניתן לפתח יכולות אינטואיטיביות של קריאת שפת גוף, אתם תהיו יותר מודעים וערים לכל מיני ניואנסים קטנים של התנהגויות שונות.

פוקר מקוון

רקדן מסיבות
כמה עולה רקדנית למסיבה?

רקדנית בהחלט יכולה לשדרג מסיבת רווקים, אבל היא דורשת היערכות מראש מבחינת התקציב. רוצים לחסוך בעלויות ועדיין להבטיח חוויה

כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL
כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL?

אם אתם צריכים להתייעץ עם סוכן 7XL, חשוב לנסות לאתר יועץ המספק שירות ייעוץ ללא התחייבות. במילים אחרות, בדרך