נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה העלות של סקי מים בכנרת?

אין הרבה חוויות מהנות כמו סקי מים וווייקבורד, המהווים שניים מסוגי הספורט הימי הפופולריים ביותר. כל מי שעשה סקי מים, ווייקבורד או וויקסרף לפחות פעם אחת בחיים שלו או שלה, יכול להבין בקלות מדוע הפופולריות של ענפי הספורט הימי האלה צוברת תאוצה אדירה בשנים האחרונות.

הכנרת, אגם המים הגדול בישראל, מהווה את המיקום הטוב ביותר לספורט ימי כמו סקי מים, שם תוכלו גם אתם להנות מחוויה בלתי נשכחת של כיף ואקסטרים. אם גם אתם מעוניינים לקחת את המשפחה, בת או בן הזוג או החברים ליום מדהים של סקי מים בכנרת – הכתבה הזו היא בדיוק בשבילכם!

בשנים האחרונות אנשים רבים בישראל התחילו לגלות את הכיף הגדול הטמון בענפי ספורט ימי כמו סקי מים, ווייקבורד ווייקסרף. הסוד שהופך את ענפי הספורט האלה לכל כך מהנים וממכרים הוא העובדה שבכמה ניסיונות בודדים תוכלו גם אתם להבין את העניין ולהצטרף להנאה. בכתבה הזו, נפרט מה העלות הממוצעת של חוויית סקי מים בכנרת וממה היא מורכבת. תוכלו להתרשם מפרטים נוספים לאתר החברה.

 

מה זה בכלל סקי מים?

מעולם לא עשיתם סקי מים? לא יודעים מה זה ווייקבורד? אל דאגה, אנחנו כאן בשביל להסביר! סקי מים הוא ענף ספורט ימי פופולרי המתבצע בדרך כלל באגמים ובמקורות מים מתוקים ללא גלים גבוהים (מה שהופך את הכנרת שלנו ליעד אידיאלי עבורו). בדומה לסקי שלג רגיל, גם בסקי מים מחוברים שני מגלשיים לרגלי הגולש, והגלישה מתבצעת על ידי אחיזה בכבל הנגרר באמצעות סירת מנוע.

וייקבורד, היא למעשה המקבילה של סקי מים לסנובורד. גם כאן הגולש נגרר על ידי סירה, אך במקום מגלשיים, הוא מחובר ברגליו לבורד, המזכיר קרש סנובורד. בווייקסרף, לעומת זאת, הגולש למעשה "רוכב" על גלשן שלא מחובר פיזית לרגליו, וגולש על הגלים שהסירה עושה בגל שלא נגמר!

למרבה המזל, גם אם אין לכם ניסיון לא בסקי מים, לא בגלישה ולא בסקי בשלג, תוכלו להנות ולתפוס את העניין בקלות כבר בכמה ניסיונות הראשונים.

 

מה משפיע על עלות סקי מים בכנרת?

העלות של סקי מים בכנרת מושפעת ממספר פרמטרים:

  • ציוד: אם אין לכם ציוד סקי משל עצמכם, תצטרכו להשכיר ציוד סקי. נשמח לספק לכם מגוון רחב של ציוד ברמות שונות לכל מבני הגוף והגילאים.
  • השכרת סירה: אם יש בידכם רישיון להפעלת סירה, תוכלו להשכיר מאיתנו סירה ולעשות סקי מים בעצמכם. כמובן, שבמקרה כזה יש צורך בניסיון מקדים בסקי מים.
  • מספר אנשים: מספר האנשים המשתתפים בחוויה כנראה מהווה את הגורם המשפיע ביותר על העלות של סקי מים בכנרת.
  • זמן הביקור: העלות של ביקור באמצע השבוע תהיה זולה יותר מאשר בסופי שבוע וחגים.

לרוב, העלות הממוצעת תנוע בין 3,500 לכ- 4,500 שקלים ליום כיף בכנרת, וסביב ה-1,000 שקלים לשיעור סקי בסירה.