נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אוכל איכותי לכלבים?

האוכל שמכניס הכלב שלנו לגופו משפיע על הבריאות שלו באופן חד משמעי. כולנו יודעים אילו מזונות עלולים להזיק לכלבים ומאילו סוגי מזון מומלץ להימנע, אבל לא תמיד מודעים לרכיבים המומלצים ביותר עבורם. אוכל איכותי לכלבים יעלה רק מעט יותר מאוכל איכותי הרבה פחות. יצאנו לבדוק את המחירים ועל הדרך להכיר לעומק את רכיבי המזון האיכותי ביותר לכלבים.

אוכל איכותי לכלבים

לפני הכול, חשוב להדגיש כי הרכיבים והפרמטרים שהופכים אוכל לאיכותי משתנים בין סוגי הכלבים ובין מצבם הבריאותי. כדי לדאוג בצורה מקסימלית לבריאותו של הכלב שלנו, כדאי להתחשב בנתונים הפיזיים שלו, בגילו ובהיסטוריה הרפואית שלו, אם קיימת. מעבר לכל אלו, יש רכיבים בסיסיים שידועים בתור איכותיים ובריאים יותר לכלבים.

 

התאמה מושלמת

כשמדברים על אוכל לכלבים, מרקם האוכל, גודל הכופתיות ורכיבי המזון צריכים להיות בהתאמה לכל כלב. עבור גור כלבים נעדיף מזון במרקם רך וגודל כופתיות קטן, גם עבור כלבים מגזע קטן נעדיף מזון עם גודל כופתיות קטן ומותאם לגודל הפה. ישנם גם סוגי מזון מותאמים לכלבים מתבגרים ולכלבים מבוגרים, וחשוב לדאוג להם למזון מותאם, כדי שיאכלו בהנאה ובנוחות מקסימלית ויזינו את גופם.

 

חלבונים בונים

בדיוק כמו אצל בני אדם, כך גם אצל כלבים, הרכיבים העיקריים שנחשבים הבריאים ביותר במזון הם החלבונים. כשרוכשים אוכל לכלבים, דרך פט נט או בכל חנות אחרת, חשוב לבדוק את רשימת רכיבי המזון שכתובים על האריזה. הרכיב הראשון ברשימה הוא הרכיב העיקרי וכדי לוודא שמדובר במזון בריא, חשוב שהוא יהיה רכיב של חלבון מהחי. בשר, עוף או דגים במקום הראשון ברשימה הם רכיבי חלבון מומלצים.

 

פחמימות

אחרי שהבנו איך לבדוק את הרכיב הראשון ברשימת הרכיבים ולבחור בחלבונים, נדבר גם על פחמימות ביחס לכלבים. מזון כלבים שמכיל כמות גדולה של חלבונים ולא דגנים ופחמימות ריקות כלל, נחשב למזון הבריא ביותר לכלבים. עם זאת, פחמימות מורכבות לא יורידו מאיכות המזון באופן משמעותי. יש פחמימות מומלצות יותר או פחות, לדוגמה, על תירס, כדאי לוותר לחלוטין ולהעדיף על פניו אורז או דגנים מלאים.

 

אז כמה עולה אוכל איכותי לכלבים?

כשתבחרו את המזון האיכותי לכלב שלכם, שמכיל חלבונים מהחי כרכיב עיקרי ופחמימות מורכבות ואיכותיות, נסו להשוות בינו לבין מזון איכותי פחות. לפי בדיקה שלנו הפרשי המחירים לא משמעותיים מספיק כדי לוותר על הבריאות של הכלב שלנו. המחירים משתנים בין החנויות, אבל אנחנו ממליצים לבחור את החנות על פי המבחר המגוון והאיכותי ואפשרויות ההתאמה המדויקות לכלב שלכם, ולא תמיד לפי המחיר הזול ביותר.

 

לסיכום

אם קראתם עד כאן, כנראה שאתם כבר יודעים איך לבחור את המזון האיכותי ביותר עבור הכלב שלכם. אתם יודעים איך לקרוא את רשימת הרכיבים ואילו רכיבים עדיפים על פני אחרים. את העלויות תמדדו תמיד לפי התמורה שאתם מקבלים, ולפי רמת האושר של הכלב שלכם. חשוב לזכור שכלב בריא הוא כלב שמח, ולא צריך הרבה יותר מזה… ☺

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.