נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אוכל איכותי לכלבים?

בעלי כלבים, התפקדו! אם הגעתם למאמר הזה, אתם וודאי בעלי כלבים שרוצים לדאוג לחבר הקטן שלכם, וזה בהחלט מובן.

כאשר אנו פונים לאימוץ או קנייה של כלב, חשוב שנהיה בעלי מודעות להוצאות הרבות הכרוכות בגידולו ובאחזקתו, ואחת ההוצאות הגדולות והבסיסיות ביותר, היא ההוצאה השוטפת של מזון לכלב.

אוכל איכותי לכלבים נחשב מצרך חשוב בכדי לשמור על תפקוד הכלב, על בריאותו, ועל רמת האנרגיה ותוחלת החיים שלו. ישנם כלבים בעלי צרכים מיוחדים ורגישויות למיניהם הדורשים מאיתנו בתור בעלים אקסטרה השקעה במזון ודאגה לצריכת המזון הכי איכותי בשוק. אוכל איכותי לכלבים יגיע בצורות שונות, טעמים שונים, אריזות שונות, וגם מחירים משתנים. אז כמה יעלה לנו אוכל איכותי לכלבים? ומה נחשב כאיכות כשמדובר במזון לבעלי חיים? ערכנו השוואה בכדי להקל עבורכם את בחירת הקנייה ולהכין אתכם עם הסכומים הנדרשים עבור חברו הטוב של האדם.

 

אוכל איכותי לכלבים

אוכל איכותי לכלבים מתחלק בין מספר קטגוריות שונות, ולכן, בבחירת מזון לכלב שלנו נאלץ להתחשב במספר גורמים כגון: גיל הכלב, סוג הגזע, משקל, ועוד מגוון גורמים גנטיים המשפיעים על תזונתו של הכלב, את הסוג המתאים ביותר עבור הכלב שלכם, אתם תדעו עם הזמן בהתאם לנתונים שלו.

אז מה נחשב אוכל איכותי? חשוב לציין שאוכל איכותי הוא לווא דווקא יקר, כמו שאוכל זול הוא לא תמיד פחות איכותי, הכל בהתאם לצרכי הכלב ולערכים של המזון. אך בכדי להגדיר את האוכל כאיכותי, חשוב שיהיה בו את רוב אבות המזון, שיספקו עבור הכלב חלבונים, פחמימות, תוספי תזונה, וויטמינים שישפרו את תפקודו. בין החברות המוכרות המספקות אוכל איכותי, בריא, ומזין, נוכל למצוא את חברת טייסט אוף דה ווילד, רויאל קנין ועוד..

 

 

עלויות

אז כמו שכבר הזכרנו, מדובר בהוצאה לא קטנה, אז כמה יעלה לנו אוכל איכותי לכלב שלנו?

טווח המחירים שלנו יתחיל מ – 50 שקלים לאוכל יבש לכלבים של החברות המובילות בייצור מזונות לכלבים, והוא יכול אף להגיע לסכום של כ – 320 שקלים ויותר. סכום המזון ישתנה בהתאם למספר השקים שרכשתם, משקל השקים, סוגי החברות השונות, ועוד מספר גורמים שיכולים להשפיע על הסכום אבל לא באופן מאוד משמעותי.

 

סיכום

בתור בעלי כלבים, תמיד נרצה את הטוב ביותר עבור הכלב שלנו, ובצדק!

כולנו מודעים לחשיבות של אוכל איכותי עבור הכלב, ועל השלכותיו של אוכל לא איכותי כמו – הקאות מרובות, שלשולים, ועוד סיטואציות לא נעימות שפוגעות בתפקודו של הכלב.

לכן, חשוב לדאוג לאוכל איכותי שיזין אותו, אך באותה מידה חשוב להיות במודעות ובשליטה על המחירים שדורשים מאיתנו השקעה חודשית קבועה ושוטפת. מומלץ לערוך סקרי שוק, ולחפש את המזון בעיקר בחנויות מקומיות הנחשבות יחסית לזולות.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.