נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אוכל יבש לחתולים?

בעלי חתולים יודעים כי קיים מבחר גדול של מזונות חתולים בחנויות הרבות ולעתים השפע הופך לקושי ולא יודעים איזה מזון הוא טוב ובריא יותר עבור החתול שלנו. ישנם שני סוגים של מזון עבור חתולים, רטוב ויבש, לעתים איננו יודעים אילו ערכים כל אחד מהם מביא ובמה כדאי לבחור. במאמר זה נלמד במה תורם לנו האוכל היבש עבור החתול שלנו, מהם היתרונות שלו ומהן העלויות שלו?

 

מהם היתרונות של מזון יבש?

כפי שציינו ישנם שני סוגי אוכל לחתול שלכם, האחד רטוב והשני יבש, ישנם יתרונות וחסרונות עבור שני סוגי האוכל, אך כעת נמנה את יתרונות המזון היבש. תחילה הוא נוח יותר עבור הבעלים להאכלה, הוא אינו מתקלקל מהר כפי המזון הרטוב וכך אפשר להיות גמישים יותר בזמן ההאכלה של החתול שלכם. במידה ואתם מחוץ לבית רוב היום ניתן להשאיר את המזון בקערה כמה שעות טובות. לעומת זאת המזון הרטוב מאבד מטריותו ומאיכותו במידה והוא נשרק בחוץ לאורך שעות.

 

יתרונות האוכל היבש לבעלי החתולים

אחסון המזון, את המזון היבש קל מאוד לאחסון ובקלות אפשר למצוא כלי עבורו לעומת האוכל הרטוב, כן חשוב לסגור את שק האוכל בצורה טובה על מנת שלא תכנס לחות אל השק ותקלקל את המזון. חיסכון, לעומת האוכל הרטוב, לאוכל היבש יש חיי מדף ארוכים כך שכלכלית הוא משתלם, הוא אינו מתקלקל מהר מה שמאפשר לקנות אותו כל פרקי זמן גדולים יותר.

 

בחירת אוכל יבש לחתולים בוגרים

אוכל יבש לחתולים בוגרים הוא חשוב מאוד ואף ניתן להתייעץ עם ווטרינר בנוגע לבחירה המזון הנכון ביותר עבור החתול שלכם, וכל זאת בהתאם למצב בריאותו של החתול שלכם. במידה ויש לחתול שלכם בעיה רפואית מסוימת ניתן להתאים לו מזון רפואי שיזים את חתולכם בוויטימנים ומינרלים נחוצים. ישנם סוגים רבים של מזון לחתולים וכדאי לעשות בדיקת תזונה עם חתולכם ולתת לו לנסות סוגים שונים בכל פעם ולראות איך הוא מגיב ואם דרכי האכילה שלו התשנו.

 

אוכל יבש בחתולים בוגרים

האוכל היבש פופולרי בקרב תזונת חתולים בוגרים ומאפשר להם לנקות את השיניים שלהם ועוזר לשמור על שיניים בריאות וחזקות. גם את הריח הרע מהפה הוא מצליח לצמצם ומאפשר זמינות גבוה של מזון עבור חתולכם, חשוב לזכור שאת האוכל היבש ניתן לשלב עם מזונות רטובים.

 

עלויות אוכל יבש

עלויות האוכל היבש משתנות בהתאם למותג, לכמות ולסוג האוכל, ישנו אוכל המורכב מעוף, ברווז, דגים, כזה המופחת בקלוריות או כזה שמוספים לו וויטמינים. בסופו של דבר שק אוכל יבש יכול לעלות בין 115- 290 ₪ בערך, כאשר המשקלים נעים בין קילו וחצי ל 18 קילו. את בחירה איזה אוכל לקנות תעשו לפי אופי החתול, מה הוא אוהב לאכול והאם הוא זקוק לויטמינים.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.