נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אוכל לחתולים?

 

חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן חתולים לבית ולגינה, והן לרוב נהנות מאוד מהבחירה הזו. אך משפחות רבות גם לעתים נרתעות מאימוץ חתול, בין היתר עקב החשש מהמחירים הגבוהים וההוצאות הכרוכות בכך. לחלק קשה להעריך כמה יעלה לקנות אוכל במשך השנה, לכן במאמר הבא ינודב מידע אשר מטרתו לעשות בסדר בנושא המחירים.

 

איכות האוכל

אחד מהגורמים שהכי משפיעים על מחיר האוכל הוא כמובן איכותו. סוגי אוכל שונים של חתולים עשויים ממרכיבים שונים באופן טבעי. על כן, טכניקות הייצור ומוצרי הגלם עשויים להיות שונים במהותם, וכך להביא למחירים שונים. אוכל יותר איכותי ויותר מזין לרוב כרוך בעלויות ייצור גבוהות יותר, לכן בעקבות זאת צפוי שסוגי אוכל כאלה יהיו יקרים יותר מהסוגים הפחות איכותיים.

אמנם המחיר הוא גורם חשוב בבחירת סוג האוכל, אך חשוב גם לקחת בחשבון את ההשפעות של אוכל איכותי לעומת אוכל זול. אנחנו נשאף לכך שהחתול שלנו יחיה חיים הגונים וארוכים, עם כמה שפחות מחלות ובמצב בריאותי תקין. במקרים רבים, האוכל האיכותי יותר מכיל ערכים תזונתיים הכרחיים לאורח חיים בריא בשביל החתול, לכן כדאי לשקול רכישה של סוג אוכל זה גם אם הוא מעט יקר יותר.

למידע נוסף על סוגי אוכל לחתולים היכנסו לקישור הבא: https://www.mhaim1.com

 

סוג האוכל

מחיר אוכל לחתולים נמדד גם על ידי סוג האוכל עצמו. חתולים (כמו גם חיות רבות אחרות) יכולים להיות ניזונים מאוכל בשלל צורות ותצורות. סוג האוכל הנפוץ ביותר הוא אוכל יבש שניתן בקערה לחתול. צורה נוספת שבה יכול לבוא האוכל היא גם צורת אוכל רטוב. לרוב האוכל היבש נחשב יותר זול מאשר האוכל הרטוב. יחד עם זאת, ישנם גם סוגי אוכל יבש איכותיים שעלולים להגיע למחירים גבוהים.

 

כמות ההאכלה ביום

בסופו של היום, כמות האוכל שתיתנו לחתול שלכם לאכול כל יום היא זאת שתקבע את המחיר הסופי. כמובן שניתן לתת מעט אוכל כל יום כדי להקטין הוצאות. (לעיתים זה אף רצוי מבחינה רפואית במקרה והחתול במצב של השמנת יתר) אך חשוב לשים לב שלא נותנים מעט מדי, שכן ההשפעות על הבריאות עלולות להיות שליליות. מומלץ להתייעץ עם וטרינר על הכמות היומית המומלצת.

 

מחירים

מחירי אוכל לחתולים הם מגוונים ביותר. ישנם סוגי אוכל יבש שעשויים לעלות כ-89 ₪ ל-3.8 קילו של אוכל. (יבש) ישנם גם סוגים יותר יקרים שיכולים לעלות גם 109 ₪ עבור 1.5 קילו. בסופו של דבר התלות היא בעיקר עקב הגורמים שציינו עד כה.

 

לסיכום

גם אם אתם חוששים מההשלכות הכלכליות של גידול חתול, זכרו שיש מגוון רחב של סוגים במחירים שונים. לכן, יש לכם את היכולת לבחור כמה להוציא כל חודש על אוכל לחתולים.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.