נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אופניים לילדים?

כמו כל דבר, גם לאופני ילדים היום יש קטגוריות שונות וסוגים שונים המתאימים לאופי שונה של רכיבה של ילדכם. אופני ילדים הם אחד מהזיכרונות ילדות הטובים ביותר בילדות, ולכן חשוב גם ליצור להם חוויה טובה ומהנה. אופני ילדים יכולים ליצור תחושה של חופש, כיף, עצמאות וגם לשלב פעילות גופנית שאפשר לשלב רק ברכיבה על אופניים. אז איך בוחרים אופניים ומה הן המחירים של האופניים לילדים שלנו? 

 

התאמה מדויקת ללא פשרות

אחד מהדברים החשובים ביותר כאשר בוחרים אופניים לילדים שלנו היא להתאים להם אופניים שיהיו מתאימים להם באופן המדוייק ביותר ללא פשרות. צריך לוודא שיש חפיפה בין הגובה לשתי מידות שונות של אופניים, במקרה ומדובר באותו יצרן או במותגי אופניים שונים בקוטר של הגלגל.

הדרך הטובה ביותר היא להתייעץ עם חנות אופניים מקצועית שיש להם סגל עובדים מנוסה שמכיר טוב את ההתאמה בין הגבהים השונים של הילדים ובין אופי האופניים המתאימים ביותר לילדים שלכם. מתלבטים איזה חנות ללכת? רולי חנות אופניים יעשו את כל העבודה עבורכם ויתאימו לילדים שלכם את האופניים הטובים ביותר ליצור להם חוויה מדהימה ותחושת ביטחון.

 

איך יודעים שהאופניים באמת מתאימים

אופניים שיהיו בדיוק במידות של הילד, ירגישו ממש בישיבה הראשונה נוחים לילד שלכם בצורה טבעית שלא תצטרך יותר מידי הזזה. האופניים יהיו פשוטים עבורכם וגם יהיה להם נוח לשלוט עליהם. התאמה זו מאוד חשובה כי היא בעצם מייצרת חוויה של הצלחה, כך גם חווית הרכיבה שלהם תושפע מכך.

למעשה אופניים שיגישו טבעיות עבור הילד שלכם, תעודד אותו לרכוש פעם אחר פעם ולשמר את תחושת ההצלחה והביטחון. בגלל המבחר העצום שקיים היום בשוק, חשוב מאוד להתמקד בהתאמה של האופניים לילד שלכם ולא להיות מושפעים מאופניים שנראה לכם שיהיו טובות לו או יפות מספיק. אי אפשר להתפשר על הנוחות ועל ההתאמה המדויקת הזו.

 

מחירי האופניים

ובכן, מחירי אופניים זה הוא דבר משתנה מאוד. הכל בהתאם לגיל הילד ובהתאם לסוג האופניים המתאימות לו. לכל ילד יתאים גודל אחר של גלגל, כך גם אביזרים לפי רמת השימוש שלו באופניים. מחירים של אופניים יכולים לנוע בין 400 שקלים לאופניים הפשוטות ביותר וגם עד מעל 500 שקלים לאופניים מדגמים וחברות שונות.

חשוב בנוסף לאופניים, להתאים ולהוסיף פריטים חשובים כמו קסדה איכותית, לוודא שיש פעמון פעיל, לוודא שיש מחזיר אור באופניים וגם מגני ברכיים וידיים במידה וצריך. קניית אופניים לילד יכולה להסתכם כמה מאות שקלים, אך חשוב מאוד לא לחסוך בכל מה שנוגע לבטיחות ילדכם ולקנות את האופניים הטובות ביותר עבורכם.

 

לסיכום

גם התאמת האופניים וגם מחירי האופניים משתנים בהתאם לילד שלכם. ישנם אופנים שיתאימו לילד שלכם יותר וירגישו לו טבעיות מהרגע הראשון, דבר שיעודד אותו להמשיך לרכש ולהנות מהאופניים שלו. יש לא מעט פערי מחירים בתחום האופניים, אך חשוב לזכור שקודם כל הביטחון ואיכות האופניים – ללא פשרות.