נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אחסון אתרים עם שרת גדול

בעולם אחסון האתרים אנחנו מנסים כמה שיותר להתאים את הגודל של השרת לזה שהאתר צריך. שרת גדול מידי יגרום לבזבוז משאבים מיותר, ומנגד, שרת קטן מידי לא יוכל לספק לאתר את כל היתרונות שמהם אנחנו אמורים להנות באחסון אתרים. הבעיה שעומדת בפני בעלי אתרים גדולים היא המחיר של שרת גדול, ואנחנו כאן כדי לספר לכם כמה זה יעלה לכם.

 

אחסון אתרים

אחסון אתרים מאפשר לכם לקחת את המידע שנמצא אצלכם באתר ולשים אותו בתוך שרתים רבי עוצמה. כאן https://cw-servers.co.il תוכלו לראות כמה אופציות לאחסון אתרים שמתאימות למגוון צרכים. כאשר מדובר על שרת גדול, המחיר של האחסון הולך להיות יותר יקר.

 

מה האפשרויות שעומדות לפנינו

אצלנו ניתן להנות ממספר חבילות אחסון כאשר החבילה הזו ביותר עולה 11 דולר בחודש, ואילו עבור החבילה היקרה ביותר תשלמו קצת יותר מ80 דולר בחודש. ההבדל בין החבילות נוגע לעוצמת המעבד של השרת דבר שבא לידי ביטוי במספר הליבות שלו, ברוחב הפס שממנו תהנו וכמובן בנפח הזיכרון שאותו השרת ייתן לכם. המשימה שלכם היא להתאים שרת שתפור בדיוק למידות שלכם.

אירוח אתרים

כמה יעלה לנו שרת גדול

כאמור, השירות שעבורו תשלמו 88 דולר בחודש יעניק לכם מעבד בעל 4 ליבות, רוחב פס של 5 TB, זיכרון RAM של 8 GB ונפח אחסון של 160 GB. אם אתם מבינים בתחום האחסון בוודאי תשימו לב שמדובר על נפחי אחסון גדולים וזה עוד בלי לדבר על העוצמה הרבה שיש לשרת הזה, מה שיאפשר לו להריץ את האתר שלכם במהירות גבוהה.

אם המחיר הזה יקר מידי עבורכם קיימת חבילה שבה תהנו בדיוק ממחצית המשאבים שיש לחבילה היקרה, למעט העובדה שרוחב הפס הוא 4 TB, מה שאומר שהוא יעניק לכם עוצמה די דומה. המחיר של החבילה הזו הוא 46 דולר בחודש, כך שהיא יכולה להתאים גם לבעלי תקציב קטן.

חבילות אחסון

הגדלת נפחים זמנית

אם אתם יודעים מראש על זמנים שבהם האתר שלכם זקוק לכמות אנרגיה גדולה או שיש בו תעבורת מידע שחורגת מהרגיל, אנחנו מאפשרים לכם לבצע הגדלת נפח זמנית. ההגדלה הזו תאפשר לכם לקבל באופן זמני משאבים שיענו על הצורך של האתר אבל כל זה ייעשה בצורה שבה תשלמו רק על הזמן שבו הייתם צריכים את המשאבים הללו ולא תזדקקו להגדלה כללית של המשאבים.

 

לסיכום

אחסון של אתר בשרת גדול הוא דבר שיעלה לכם יותר כסף, לאור העובדה שהתמחור של שרת אחסון הוא לפי המשאבים אותם השרת צורך. כאן קיבלתם סקירה על שתי אפשרויות כאשר אחת מהן תעלה לכם 46 דולר, ואילו עבור השנייה תשלמו 88 דולר בחודש. לכל אופציה כזו יש את היתרונות שלה, והדבר החשוב ביותר הוא פשוט למצוא את האופציה שמתאימה לאתר שלכם.

עלייה בנפח זמני

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר