נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה איטום מקלחת ומתי כדאי לעשות את זה?

איטום מקלחת הינו הליך נפוץ שמתבצע בבתים פרטיים ודירות. גולשים רבים שקוראים את המאמרים שלנו באופן קבע, ביקשו להכיר את ההליך מקרוב ולדעת מהי העלות שלו. החלטנו שלא להישאר אדישים לביקוש ויצאנו לבדוק את הנושא. בשורות הבאות נציג בפניכם את המסקנות אליהן הגענו, כדי שתוכלו להכיר בטווח המחירים הממוצע ולדעת מתי כדאי לעשות זאת. הישארו כאן ותצאו מומחים בתחום.

 

נעים להכיר – איטום מקלחת

נפתח את המדריך בהסבר קצר אודות ההליך, כדי שתוכלו לדעת במה מדובר, רגע לפני שנציג את העלויות והמידע שנוגע לתזמון ההליך. זו העת לגלות שמדובר בפעולה חשובה ביותר שמתבצעת רגע לפני ביצוע הריצוף של המקלחת. שכן, נזילה שמתרחשת במקלחת עשויה להפוך את החדר לבריכה ענקית ולגרום לאי נעימות מולה שכנים. איטום המקלחת ימנע את תרחיש אימים זה וניתן לבצע אותו באמצעות אחת מהשיטות הבאות:

  1. איטום על בסיס לחות: מדובר בשיטה שמתבצעת תוך התקנה של לוחות צמנטיים בחיבור שבא לידי ביטוי בין המקלחת לרצפה ובין המקלחת לקירות. הליך זה דורש מריחה של 2 שכבות ב"שתי וערב".
  2. איטום משחתי: שיטה זו מזכירה הכנה של עוגת שכבות. שכן, זו מתבצעת תוך מריחה חוזרת של משחה צמנטית בשתי וערב. מעל השכבות הללו תונח רשת אינטרגלס ומעליה שכבות נוספות של המשחה.

איטום מקלחת

כמה תשלמו על איטום של המקלחת? זה תלוי

זו העת לגלות שהעלויות של איטום מקלחת משתנות ממקרה אחד לאחר. שכן, יש 3 פרמטרים שקובעים את התמחור שיוצע לכם מצד בעל המקצוע:

  1. מורכבות העבודה
  2. השיטה הנבחרת
  3. רמת המקצועיות של בעל המקצוע

 

טווח המחירים הממוצע

בירור שערכנו בנושא העלה שאתם צפויים לשלם על החל מ – 100 ₪ למטר רבוע עבור איטום של המקלחת לפני ריצוף. חשוב לציין שבמרבית המקרים, תקבלו הצעת מחיר שכזו שכוללת את החומרים הדרושים. אם יש לכם צורך באיטום של הכיור בלבד, אתם עשויים לשלם בין 200 ל – 350 ₪. כלות האיטום של אמבטיה בחלק שבינה לבין הקרמיקה עשוי לנוע בין 150 ₪ ל – 300 ₪.

 

כך תפנו לבעל מקצוע מוסמך בתחום

עליכם לשים דגש על המקצועיות של בעל המקצוע שיגיע למקום ולהניח בצד את העלויות של איטום. שכן, הזמנה של בעל מקצוע שיציע תמחור זול, עשויה לעלות לכם ביוקר. נסביר שיש לא מעט חאפרים בשוק שעשויים לבצע איטום חלקי שיוביל לפגיעה משמעותית ברצפה ובתקרת האמבטיה (תרחיש שראוי להימנע ממנו). נמליץ לערוך בירור ברחבי הרשת, כדי לקרוא חוות דעת שנכתבו על בעלי מקצוע שנחשבים לשם דבר בתחום.

 

לסיכום

עד כאן המדריך שהציג את עלויות האיטום העדכניות והמצבים שבהם צריך לבצע את ההליך החשוב. כעת אתם מכירים בנושא מקרוב וברור לכם שתצטרכו לבחור בבעל מקצוע מוסמך ומומלץ שישמור על האמבטיה שלכם מפני נזילות.

איטום מקצועי של המקלחון

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,

עלות חוקר פרטי
כמה עולה חוקר פרטי לפי שעה

אנשים פונים לחוקרים פרטיים כאמצעי לפתור עניינים מורכבים ורגישים, שבהם נדרשת מומחיות, מקצועיות, שיקול דעת וגישה למשאבים מיוחדים. ניתן