נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אימוני נינג'ה באופן קבוע

בשנים האחרונות נחשפנו לפורמט חדש שכבש את המדינה שלנו, תחרות נינג'ה ישראל, כמעט ואין ילד או מבוגר ששמע על הפורמט הזה.

בתחרות המשתתפים מציגים את היכולת שלהם להתמודד עם מכשולים לא פשוטים בכלל שרמת הקושי שלהם עולה משלב לשלב אשר מעידות על הכושר הגופני הרבה שנדרש.

כשצופים בתוכנית אי אפשר שלא להרגיש את האדרנלין בדם קורא לך לקום ולעשות כמה מהמכשולים האלו, אבל אז נזכרים שבשביל לצלוח את המכשול הראשון צריך הרבה יותר מרק לקום מהספה בבית.

במאמר זה נגלה כמה עולים אימוני נינג'ה? איפה ניתן להתאמן? ולמי זה מתאים? 

 

האם אימוני נינג'ה מתאימים לכל אחד?

אימוני נינג'ה יכולים להתאים לכל אדם אשר יכול לבצע אימון פיזי רגיל כאשר ניתן להתאים את רמת הקושי לכל מתאמן. אימוני הנינג'ה מאפשרים לפתח את הכושר הגופני ואת האתלטיות של המתאמן על ידי אותן מכשולים המאפיינים את אימוני הנינג'ה. האימון הפונקציונלי משלב עבודה על הכוח המתפרץ של המתאמן, סיבולת לב הריאה שלו הקואורדינציה והגמישות. מעבר לאימון הפיזי מכשולי הנינג'ה עוזרים לפתח את היכולת הקוגניטיבית של המתאמן כיוון שיש צורך בתכנון ואסטרטגית פעולה לפני כל מכשול.

 

היכן ניתן להתאמן לנינג'ה?

לנינג'ה ניתן להתאמן בכמה דרכים, במידה ואתם מעוניינים באימון פרטני ניתנת לכם האפשרות לשכור מאמן אישי אשר יתאים עבורכם את האימון הרצוי. במידה ואתם רוצים לעשות מסלול שיאפשר לכם להתאמן עם המכשולים הקיימים בנינג'ה ישנם מתחמי אימונים המותאמים לכך. במתחמי האימונים האלו תמצאו את המאמנים שילוו אתכם וידאגו להתאים לכם את המסלול המתאים על פי רמת הכושר שלכם. באותם מתחמים תמצאו מגוון רחב של מסלולים אשר מתאימים למגוון של רמות קושי עם ליווי מאמן.

 

מהן העלויות לאימון נינג'ה?

מחירי האימונים יכולים להשתנות ממתחם אימונים אחד לאחד ובין מאמן ומאמן, אך המחירים נעים עד כמה מאות שקלים לחודש. במידה ותבחרו להגיע להתאמן במתחם אימונים תוכלו לרכוש כרטיסיה בה תוכלו להיכנס לעשרה מפגשים ב-580 ₪,  במידה ותרצו להגיע לאימון יחיד תשלמו מחיר של 69 ₪. חיילים וסטודנטים יכולים להנות מהנחות ולהם כרטיס יעלה סביב 55 ₪, במידה ואתם הורים אשר תרצו ללוות את ילדם לפעילות תאצלו לשלם 120 ₪ למפגש.

 

לסיכום:

אימוני הנינג'ה יכולים להוות אימון משמעותי עבור אנשים וילדים הרוצים לשמור על כושר, לאו דווקא בכדי להתאמן לתחרות. באימוני הנינג'ה תמצאו מגוון רחש של מכושלים ואתגרים שיאלצו אתכם להתמודד עמם לא רק בפן הפיזי. לאימוני הנינג'ה יש ערך מוסף כיוון שהם אינם משפרים רק את היכולת הפיזית בצורה משמעותית, הם גם תורמים לשיפור הביטחון העצמי והיכולת להתמודד עם אתגרים. במתחמי האימונים ישנם מגוון של פעילויות נוספות שיכולות להעשיר אתכם כדוגמת: פארקור, קליסטניקס  וקיר טיפוס (כל מתחם מציע שירות אחר).

כמה עולה ללמוד תיווך נדלן
כמה עולה ללמוד תיווך נדל"ן?

לימודי קורס תיווך נדל"ן היא אפשרות לפתוח בקריירה מספקת, מהנה, מתגמלת ומעשית. אנשים פרטיים ועסקים קונים, מוכרים ומשכירים נכסים