נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה איסים?

בימים האחרונים אנו מקבלים המלצות רבות מצד אנשים שחזרו מחו"ל. יש מי שהציגו בפנינו את חברת הביטוח וחברת התעופה הטובות ביותר, בעוד אחרים המליצו על הזמנה של איסים שעושה את החיים קלים הרבה יותר. יצאנו לבדוק את העניין באופן מקיף, כדי שנוכל להציג בפני כל דורש את האינפורמציה בנושא וחזרנו הפעם עם העלויות של כרטיסי האיסים השונים. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

העלות של איסים משתנה – תכירו את הקריטריונים שקובעים את המחיר

אם תכננתם לקנות איסים ואתם רוצים לדעת מה העלות המדויקת שתשלמו על הכרטיס המדובר, עליכם לדעת כי מדובר בעלות שמשתנה בהתאם לקריטריונים שונים. הנה כמה מהקריטריונים שאתם צריכים להכיר תחילה:

  • החברה שממנה תרכשו את האיסים
  • היעד שאליו אתם מתכננים לנסוע
  • משך השהייה ביעד
  • גודל ה – GB הנבחר

ברגע שתכירו בקריטריונים הללו, אתם תוכלו לקבל מידע חיוני בנושא ולערוך השוואות מחירים שיאפשרו לכם לבחור נכון. בשורות הבאות נציג בפניכם את העלויות של כרטיסי האיסים ליעדים נחשבים, כדי להקל עליכם בחיפוש.

 

כמה יעלה לכם איסים לבולגריה?

אם אתם מתכננים לטוס לבולגריה בשביל ליהנות מסקי בהרים המושלגים, כדאי שתדעו שיוצגו בפניכם כמה חבילות גלישה בחול. באחת יש 3 GB  ובאחרות יש 5, 15, 30 ו – 50 GB. המחירים נעים בין 113 ₪ לבין ב97 ₪. כך שאתם צריכים בעצם לבדוק מראש מה היא הכמות המתאימה לכם ולכמה זמן אתם טסים.

 

כמה יעלה לכם איסים ליוון?

מי מכם שמתכננים לנסוע אל יעד קרוב כמו יון ישלמו בין 108 ₪ לבין 179 ₪. ראוי לציין כי המחירים של esim לחול צפויים להשתנות בהמשך, בהתאם לעליית המחירים בארץ, כך שחשוב שתעקבו ותבדקו את הנושא. ראוי לציין כי החבילות ליוון שונות בגודלן, כך שסביר להניח שיציעו לכם חבילה עם 1, 3, 5 או 10 GB, בגלל שמדובר ביעד שבדרך כלל טסים אליו לזמן מועט.

 

טיפ שחשוב להכיר טרם הבחירה בכרטיס איסים

רגע לפני שתבחרו בכרטיס שלכם, עליכם לדעת כי העלות לא צריכה להיות הפקטור המנחה. שכן, עליכם קודם כל להכיר בצרכים שלכם ולוודא כי הכרטיס הנבחר אכן מתאים לכם. אתם לא רוצים לגלות בשלב מאוחר מידי כי רכשתם כרטיס זול שהסתיים טרם החזרה לארץ. מדובר במצב שעלול להוביל לתחושת חרדה. תהיו מודעים לכך ותקדישו זמן ומחשבה לפני ביצוע הבחירה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה העלויות של כרטיסי האיסים השונים. כעת יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שעליכם רק לבחור את הכרטיס המתאים עבורכם ביותר ולטוס אל היעד הנבחר. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבצעו בחירה שקולה ונכונה ושתיהנו מכל רגע.