נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אמן חושים ליום הולדת

מי מאיתנו שאירגן אי פעם מסיבת יום הולדת ודאי מכיר את הרצון העז להכין ולתכנן מסיבה בלתי נשכחת, חוויתית ומהנה במיוחד. לשם כך, פעמים רבות מארגני מסיבות יום הולדת מחפשים אחר פעילות אטרקטיבית ומהנה, שתגרום לקהל המשתתפים לקחת חלק פעיל ולהנות מכל רגע. בין מגוון הפעילויות שניתן לבצע בימי הולדת, מופע של אמן חושים הופך כל אירוע לאירוע חוויתי, מעניין וחשוב מכל, בלתי נשכח.

 

מיהו אמן חושים?

רבים נוטים להתבלבל בין עולם אמנות החושים לבין עולם הקוסמות. אמנם שני העולמות מדהימים ומרתקים, אך בניגוד לעסקי הקסמים, אמנות חושים הינו תחום אשר כשמו כן הוא, פועל בעזרת עבודה עם החושים השונים בדגש על החוש השישי. כמו כן, אמני חושים מבצעים את מופעיהם בעזרת הרגש, ועל כן מופעים אלו נחשבים לחוויות על חושיות ומהנות במיוחד.

 

מהם מבצע אמן חושים כחלק ממופע יום הולדת?

אמני חושים מתמחים בפעולות רבות אשר כל אחת מהם מתבססת על תחום אחר באמנות החושים, או על שילוב של מספר תחומים. אם כך, בין כלל הביצועים שאמני חושים יכולים לבצע במופעי יום הולדת, ישנם מספר ביצועים עיקריים.

  • טלפתיה – אחד היכולות של אמן חושים בימי הולדת הוא לבצע מופעי טלפתיה. יכולת זו באה לידי ביטוי ביכולת של אמן החושים לתקשר עם מישהו אחר באופן על חושי, כלומר ללא שימוש באחד מחמשת החושים הבסיסיים.
  • קריאת מחשבות – קריאת מחשבות היא יכולת נוספת של אמן החושים ובעזרתה, כפי שניתן להבין, אמן החושים קורא ויודע על מה אדם אחר חושב מבלי לעשות שימוש בחושים הרגילים. יכולת זו יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים רבות, ומאפשרת לאמן החושים לבצע מופעים מגוונים ומעניינים.
  • טריקים עם קלפים – אמני חושים, בניגוד לקוסמים, מבצעים טריקים עם קלפים המבוססים על הרגש ועל עקרונות נוספים של אמנות חושים. מופעים של אמן חושים הכוללים טריקים עם קלפים משלבים את הקהל והופכים כל אירוע לחוויה אקטיבית ומהנה במיוחד.

 

כמה עולה אמן חושים ליום הולדת ומה משפיע על המחיר?

הדבר הראשון שרובנו חושבים עליו כאשר אנחנו רוצים להזמין כל דבר שהוא, זה "כמה זה יעלה לי?" ובצדק. אם כן, מחיר מופע של אמן חושים ליום הולדת משתנה מאירוע אחד למשנהו, ונקבע בהתאם למספר גורמים ביניהם:

  1. אורך המופע – ככל שהמופע ארוך יותר, כך גם מן הראוי המחיר עבורו יגדל.
  2. מהלך המופע – הביצועים השונים אשר לוקחים חלק במופע מהווים גם הם גורם אשר עלול להשפיע על המחיר. אלו נקבעים בדרך כלל בהתאם לסוג הקהל המשתתף במופע, צעירים, נוער, מבוגרים וכו'.
  3. מיקום המופע – מיקום המופע עלול במקרים מסוימות להשפיע גם הוא על מחיר המופע בשל צורך ההיערכות השונה.

 

כיצד לקבל הצעת מחיר ליום ההולדת שלי?

אם כן, בכדי לקבל מחיר מדויק ככל הניתן עבור התנאים הרלוונטיים למופע יום ההולדת שלכם, ניתן לפנות לאמן החושים בו בחרתם, ולבקש ממנו הצעת מחיר. הצעה זו נבנית על פרטים שונים שאותם אתם מוסרים לאמן החושים, וכך הוא יוכל לבנות שלד ראשוני למופע, ולספק עבורכם מחיר משוער רלוונטי עבור יום ההולדת שלכם.

למופעי יום הולדת חווייתיים ובלתי נשכחים של אמן חושים במחירים נוחים, לחצו כאן – admagic.co.il.