נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה רישות העסק במצלמות אבטחה מקצועיות

 

בעל עסק? בטח אתה משקיע המון זמן ומחשבה בעסק שלך, ועובד כל הזמן על שיפור העסק. אם אתה מעוניין לאבטח את העסק שלך מפני גניבות, פריצות, ונדליזם, ועוד, אין ספק שרישות במצלמות אבטחה הוא צעד יעיל ביותר.

עולם הצילום התקדם מאוד בשנים האחרונות, כך שניתן לרשת את העסק במצלמות מתקדמות בלי לקרוע את הכיס. כמובן שמדובר על מהלך שגם מביא הרבה תועלת הן בהרתעה של פושעים ועבריינים, והן ביכולת לתחקר אירועים שקרו ולהגיע לאנשים שפגעו בעסק.

 

למה דווקא עכשיו?

קודם כל, אם אין לכם רישות של מצלמות אבטחה בעסק, אז הזמן הכי טוב לדאוג לזה הוא ממש עכשיו. אבל בכל זאת, בשנים האחרונות ישנה עלייה ניכרת בפשיעה בישראל וירידה משמעותית בתחושת הביטחון העצמי של האזרחים.

ההרגשה הרווחת היא שמשטרת ישראל לא באמת מצליחה לשלוט במה שקורה בשטח, ושכל אחד עושה מה שהוא רוצה. דווקא בזמן כזה חשוב להגן על עצמנו, ולהבין שאם אנחנו לא נעשה את זה, אף אחד אחר לא יעשה את זה במקומנו. בקיצור, כדאי מאוד לוודא שהעסק שלכם מוגן היטב.

 

כמה עולה רישות עסק במצלמות אבטחה?

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שאין לשאלה הזו תשובה אחת וחד משמעית. כל עסק הוא עולם אחר והמחיר מושפע מהרבה מאוד משתנים. קודם כל השאלה היא אילו מצלמות תבחרו להתקין, יש מנעד רחב מאוד של מצלמות עם יכולות שונות. מעבר לזה, תלוי גם כמה מצלמות דרוש כדי לרשת את העסק שלכם ומה הגודל שלו.

שאלה נוספת תהיה מהי רמת המורכבות של העבודה שתידרש כדי לרשת את העסק שלכם. אבל כדי לתת לכם מושג כללי על העלויות, פנינו למומחים של חברת ספייטי הום. מערכת של מצלמות אבטחה באיכות של 2 מגה פיקסל עם מערכת הקלטה תעלה לכם בין 2,350 ל- 3,000 ₪ כולל ההתקנה.

מערכת של מצלמות אבטחה באיכות של 8 מגה פיקסל עם מערכת הקלטה תעלה לכם בין 4,000 ל- 4,800 ₪ כולל ההתקנה. בקיצור, המחיר מתחיל מאלפי שקלים בודדים ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

 

מה היתרונות של מצלמות אבטחה בעסק?

למצלמות אבטחה בעסק יש שני יתרונות משמעותיים ועיקריים. היתרון הראשון הוא הרתעה של פושעים פוטנציאליים. אף פושע לא רוצה להיתפס, ומכיוון שמצלמת אבטחה מגדילה משמעותית את האפשרות שיזהו אותו, הפושע מעדיף מראש לא להתקרב לעסק שלכם. היתרון השני הוא שאם כן קרה משהו חלילה, הרבה יותר קל להבין מה בדיוק קרה, ולעלות על זהותו של האדם שביצע את הפשע והזיק לכם.

 

סיכום

מצלמות אבטחה הן כבר דבר די בסיסי כיום בכל עסק. אנו ממליצים לכם בחום להשקיע את הכסף הזה, תאמינו לנו שזה יחסוך לכם הרבה מאוד כסף בטווח הארוך.