נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה גלקסי חדש?

מעוניינים לרכוש סמארטפון חדש? איפה רוכשים, כמה עולה והאם ניתן לצאת מזה בזול? כל השאלות שרציתם ולא רציתם לשאול בכתבה הבאה שלפניכם. רכישת מכשיר טכנולוגי חדש יכולה להיות חוויה מבלבלת, במיוחד שמדובר בסמאטרפון שמלווה אותנו לכל מקום.

ראשית, מכיוון שהשימוש במכשיר הוא כה תדיר, חשוב לנו לעשות קנייה נבונה שתשרת אותנו כהלכה. בנוסף, האפשרויות המרובות שקיימות בשוק – מגוון החברות, הפיצ'רים, מערכות ההפעלה – גורמות להחלטה להיות קשה עוד יותר. אז איך ניתן לבחור מכשיר בהצלחה מבלי לתבוע באוקיינוס הטלפונים? כלל השאלות החשובות נמצאות באתר הבא: https://maxima.ltd.

 

דגמים חדישים לעומת דגמים ישנים

מידי כמה חודשים, כל חברה משחררת דגמים חדשים לשוק, מה שגורם ללקוחות רבים לרוץ לחנויות. עם כמה שרכישת המכשיר החדיש ביותר יכול להיות מאוד מפתה, חשוב להבין שהמכשיר החדיש ביותר הינו ככל הנראה גם היקר ביותר.

יותר מכך, כשמדובר בחברות הענק סמסונג ואפל, המכשירים החדשים מגיעים עד לתמחור של 4500-5000 שקלים. ככל שהמכשיר נמצא בשוק זמן רב יותר, כך הוא מתיישן ומחירו יורד בהדרגה. חשוב להבין כי הזמן שהמכשיר נמצא בשוק איננו מעיד על איכות ביצועיו.

ניתן למצוא בקלות רבה מכשירים "ישנים" בעלי ביצועים מעולים ובעלי מחיר סביר למדי. לכן, אם הארנק שלכם יותר חשוב לכם מהטייטל שאותו המכשיר שלכם נושא, כדי שתשקלו בשנית את הדגם שאותו אתם מתכוונים לרכוש.

 

החסכון האולטימטיבי

אם מטרתכם היא לחסוך באופן המירבי ביותר אז הסעיף הזה הוא בשבילכם. היום, ניתן לרכוש סמאטרפון שמחירו נע בין 800 ל1500 שקלים. מי שנותן מענה לכך הן החברות הסיניות כמו שייואמי, הוואי ועוד ואפילו חברות כמו גוגל ונוקיה שמציאות מכשירים איכותיים במחירים סבירים. בדרך כלל, מערכת ההפעלה של מכשירים אלו היא מסוג אנדרואיד, מלבד חברות בודד שמציעות מערכות הפעלה ייחודיות ופחות מוכרות בשוק.

 

איפה מומלץ לבצע את הרכישה?

ישנם שלל אפיקים דרכם ניתן לבצע את הרכישה – החל מחנות מקורית של סמסונג או אפל ועד לרכישת אינטרנטית שלא מאלצת אתם לטרוח לצאת מהבית. לא משנה במה תבחרו, כדי לבצע סקר שוק זריז לפני כן. ישנם מקרים שבהם שני מכשירים זהים לגמרי נמכרים במחירים שונים בחנויות שונות.

בדרך כלל, הרכישה המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית תתבצע ע"י הזמנת הטלפון באמצעות חנות אינטרנטית מחוץ לארץ. אמנם, החיסרון המשמעותי ברכישה מסוג זה הוא תעודת האחריות שכנראה לא תקבלו. מכיוון שמדובר בהוצאה לא קטנה, מומלץ לרכוש את המכשיר ביחד עם אחת כזו.

לסיכום, בכדי לבצע את הרכישה הטובה ביותר תחילה יש להגדיר היטב את הצרכים שלכם. ברגע שתדעו היטב כיצד המכשיר המיועד צריך לשרת אתכם, מהי חווית המשתמש הרצויה לכם ומהם הדברים הכי חשובים לכם שעליהם לא תוותרו – תצליחו למצוא את המכשיר האופטימלי במחיר המינמלי.