נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה דיג׳יי לחתונה – ומה כדאי לברר לפני שסוגרים איתו

אם אתם מתחתנים בקרוב, אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם שארגון החתונה הוא עניין מורכב שדורש השקעה מרובה של זמן ומחשבה החל מהפרטים הקטנים ביותר ועד הגדולים.

במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד באחד הארגונים החשובים ביותר – הדיג'יי.

ריכזנו בפניכם את כל הפרטים בנוגע לעלויות והפרטים החשובים שאתם צריכים לברר רגע לפני שאתם סוגרים עסקה.

אז למה אתם מחכים? בואו נתחיל.

 

כמה עולה דיג'יי לחתונה?

לא סתם בחרנו לפתוח את המאמר בשאלה הזו. מדובר בשאלה הנפוצה ביותר שנשאלת על ידי זוגות רבים מסיבה מוצדקת – הם צריכים לדעת בדיוק כמה עליהם להוציא על כל דבר בחתונה. שכן, בסופו של דבר, העלות הכוללת צפויה להיות גבוהה וחשוב להיערך לכך מראש בהתאם. יצרנו קשר עם 4 תקליטנים כדי לבדוק מהו המחיר הממוצע שתצטרכו לשלם על דיג'יי לחתונה וגילינו שמדובר בטווח רחב שנע בין 3,000 ₪ לבין 8,000 ₪ והוא משתנה מדיג'יי אחד לשני.

 

אילו פרטים חשוב שתבררו עם הדיג'יי?

רגע לפני שאתם סוגרים עם דיג׳יי לחתונה בגלל שהוא הציע לכם מחיר שמתאים לתקציב שלכם, כדאי שתדעו שיש פרטים נוספים שאתם צריכים לברר מלבד המחיר. להלן כמה פרטים חשובים שאנחנו לא היינו מוותרים עליהם:

 

  1. בירור אודות פגישת התאמה

דיג'יי צריך להציע לכם להיפגש איתו כמה שבועות לפני החתונה כדי לראות אתכם, להכיר אתכם ולהבין מהו הסגנון המוזיקלי שלכם. אתם לא רוצים שיהיו בחתונה שלכם שירי חוה אלברשטיין אם זה לא הסגנון שלכם (ואם זה הסגנון, שיהיה בכיף, העיקר שיתאים לכם). שימו לב שהפגישה צריכה להיכלל במחיר הסופי שיוצע לכם.

 

  1. המחיר אינו משתנה

חשוב מאוד שתבדקו שאין שינויים שצפויים לגרום לכם לשלם יותר לדיג'יי.

 

  1. המלצות

תבקשו מהדיג'יי להעביר לכם טלפונים של לקוחות לשעבר שיוכלו להמליץ לכם (או שלא) על הדיג'יי

 

איך תוכלו להיות בטוחים שמדובר בדיג'יי עם ניסיון?

אתם צריכים להיות בטוחים שבחתונה שלכם מנגן דיג'יי איכותי עם ניסיון, כזה שיודע לקרוא את הרחבה ולהתאים את המוזיקה לקהל ואליכם. הדבר האחרון שאתם צריכים זה שיהיה לכם דיג'יי מתחיל שיגלה שהוא לא יודע איך לתפעל את הרמקולים או שישמיע מוזיקה שלא מתאימה בכלל לאירוע. לכן, אנו ממליצים לבחור באחת האפשרויות הבאות כדי לבדוק שמדובר בדיג'יי שיש לו ניסיון רב בתחום:

  • לכתוב פוסט בקבוצות של זוגות בדרך לחתונה ולבקש המלצה
  • לשאול חברים שהתחתנו לאחרונה לגבי המלצה
  • לפנות אל דיג'יי בחתונה שתנכחו בה (במידה והוא יראה לכם מתאים)

 

סיכום

עד כאן כל הפרטים שחשוב שתדעו לפני שאתם סוגרים עם דיג'יי. כעת אתם יודעים את כל הפרטים החשובים כולל העלות של דיג'יי לחתונה שלכם, כך שנותר לכם רק לבחור דיג'יי מתאים ולקרוע את הרחבה.