נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הגבהת מעקה למרפסת?

מקרה מצער שאירע לפני כמה חודשים במרכז הארץ, גרם לאנשים רבים לחפש מידע אודות מוצרים בטיחותיים שונים שיקנו ביטחון לדיירי הבית. כדי להקל על התרים אחר מידע בנושא, החלטנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם פיתוחים ייחודיים ואת העלויות שלהם. הפעם, יצאנו לבדוק כמה תשלמו על הגבהה של מעקה המרפסת. הישארו אתנו ותקבלו את המידע החיוני בנושא.

 

רגע, מה זה בכלל אומר הגבהה של מעקה למרפסת?

יכול להיות שקיבלתם המלצה מחברים, שכנים או קרובי משפחה בנוגע להגבהה של המעקה במרפסת, אבל אין לכם מושג במה מדובר. אם זה המצב, כדאי שתדעו שמדובר בעניין בעל חשיבות גבוהה. מדובר בעצם בהגבהה של המעקה הקיים. ביצוע פעולה זו מקנה ביטחון לילדים ומבוגרים. שכן, היא עשויה למנוע תאונות ומקרים לא נעימים שכוללים נפילה מהמרפסת.

 

כמה עולה הגבהה של מעקה זה? ולמה זו שאלה מורכבת?

יצאנו לבדוק עבורכם את העלות של הגבהת מעקה זה וגילינו די מהר שמדובר בשאלה די מורכבת. אתם תוהים איך גילינו זאת? פשוט בגלל שיצרנו קשר עם כמה בעלי מקצוע וקיבלנו מכל אחד הצעת מחיר אחרת. הבנו די מהר שלכל בעל מקצוע יש תמחור שונה בעיקר בעקבות המקום שממנו הוא מגיע.

כשיצרנו קשר למשל עם בעל מקצוע מהצפון, הוא הציע מחיר גבוה יותר בגלל הנסיעה למרכז. העלות המשתנה לא מסתיימת פה. שכן, גילינו שיש פרמטרים שונים שקובעים את המחיר. אם תרצו לקבל מידע מעמיק בנושא, כדאי שתגלשו את הכתובת הבאה: https://www.reshethagana.com.

 

תכירו את הפרמטרים שקובעים את המחיר יש 3 פרמטרים עיקריים שיקבעו את העלות של הגבהת המעקה למרפסת שלכם, הנה הם:

  1. הגובה הדרוש
  2. מיקום המרפסת שלכם והנגישות אליה (יש מצבים שבהם יש צורך בתוספת סיכון)
  3. סוג החומר שישמש להגבהה

 

אל תתמקדו בעלות – תתמקדו באיכות

כשמדובר בענייני בטיחות, עליכם לשים את הארנק בצד ולהתמקד באיכות ולא בעלות. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב והאיכותי ביותר. אתם לא רוצים לשלם מחיר זול על השירות ולגלות בסופו של דבר ששילמתם ביוקר. שכן, זה ידוע, מי שמציע מחיר זול ביחס לשוק, עשוי לתת לכם גם שירות זול שלא יספק לכם את הביטחון הדרוש לכם.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שתבחרו נכון?

בחירה נכונה בבעל מקצוע יכולה להתבצע תוך בירור מעמיק אודות חוות דעת שנכתבו עליו ברחבי הרשת. אנו ממליצים לערוך בירור מעמיק בקבוצות פייסבוק או בלשונית הביקורות של גוגל. שכן, אלו הפלטפורמות שיקנו לכם ביטחון ויאפשרו לכם לגלות מי הם בעלי המקצוע המומחים בתחום וממי עדיף להימנע.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שהעלות של הגבהת מעקה למרפסת משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. כך שנותר לכם רק לפנות לבעל מקצוע מומלץ כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת.