נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד פעמית תעזור, אך במקרים קשים במיוחד יהיה צורך בהדברה חוזרת לאחר בקיעת הביצים. הדברת פרעושים איננה עניין יקר, ולכן מומלץ מאד להעזר בשירותיה של חברת הדברה מקצועית להדברת הפרעושים כדי לשמור על בריאותכם ועל בריאות חיות המחמד שלכם. 

 

פרעושים בבית

רבים מתפלאים כיצד זה ייתכן שיש להם בעיית פרעושים שהרי הם גרים בקומה העשירית בבניין עירוני ואין להם כלל חיות מחמד. ובכן, פרעושים בהחלט יכולים לתקוף אתכם גם אם אתם גרים גבוה מעל פני הקרקע ואינכם מגדלים כל בעל חיים וזאת משום שהם נמצאים ברחוב, בכניסה לבית או בגינת הנוי המטופחת שמסביב לבניין ואתם מביאים אותם איתכם הביתה כאורחים לא קרואים בנעליכם ובשולי בגדיכם.

אין לכם מה לדאוג, כל שעליכם לעשות זה לקרוא לשירותי הדברה מקצועיים ולשכוח מבעיית הפרעושים.

 

מחיר הדברת פרעושים

מחיר הדברת פרעושים אינו נחשב גבוה ומתחיל מ- 250 שח לדירת סטודיו קטנה ועד ל- 700 ש"ח לבית בן שישה חדרים. כלבים וחתולים הסובלים מפרעושים עלולים לסבול כתוצאה מכך גם מתולעים בדרכי העיכול, מחלות דם שונות ובמצבים קיצוניים גם לזיהום. לכן חשוב כל כך לדאוג לסלקם מעליכם ומעל בעלי החיים לבריאותכם ולבריאותם.

 

כיצד תדעו שיש לכם פרעושים בבית?

בעל החיים בביתכם החל לאחרונה להתגרד ללא הפסקה? חשתם בעקיצה חדה, בדרך כלל בכפות הרגליים או החלק התחתון של הרגל, דומה מעט לעקיצת יתוש אך כואבת יותר?  ראיתם לפתע יצור זערורי ושחור מקפץ לו על עורכם? ככל הנראה יש לכם פרעושים.

הפרעוש הוא מין של טפיל מוצץ דם אשר מתפרץ לקראת האביב, זמן הטלת הביצים. בדומה ליתושים גם הפרעוש זקוק לדם כדי להתרבות, ולכן העקיצות המרובות והמציקות שממשיכות לגרד גם שעות ארוכות ואף ימים.

 

כיצד עושים זאת?

ההדברה מתבצעת כנגד הבוגרים באמצעות פיזור רעל המותר לשימוש על פי חוק ובנוסף ריסוס חומר נוסף הנקרא מג"ח – מעכב גדילת חרקים, אשר מונע מהביצים והזחלים להתפתח ובכך הורג גם אותם. אם הינכם אנשים בריאים ללא בעיות נשימה תוכלו לחזור הביתה כבר לאחר שעה, אך תאלצו להמנע מלשטוף את הרצפות או ללכת עליהם יחפים למשך כיומיים.

נשים בהריון, תינוקות וילדים יוכלו לשוב כשש שעות לאחר הריסוס, ובעלי חיים, במיוחד הנמוכים או הנוטים לרבוץ על הרצפה הרבה, לאחר כ-12 שעות.

 

לסיכום

הדברת פרעושים מקצועית תפתור לכם את בעיית הפרעושים אחת ולתמיד. לאחר מכן ניתן לעשות טיפול מונע לבניין כולו, לבעלי החיים ולסביבת המגורים, תלוי בחומרת הבעיה. חשוב להקפיד להשמיד גם את הביצים כדי למגר את התופעה לחלוטין ולהקפיד על שימוש בחומרי הדברה מותרים.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.