נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הדברת פשפשים

פשפשים ידועים כמזיקים מעיקים ביותר שקשה מאוד להיפטר מהם. עובדה זו גורמת לרבים לערוך חיפוש מקיף אחר בעלי מקצוע שיודעים לבצע את העבודה במחיר הטוב ביותר. לאחר שמצאנו את עצמנו תרים אחר בעל מקצוע שהוסמך לדבר, החלטנו לכתוב מדריך מקיף ולהציג בו את הממצאים החשובים ביותר שיקלו על אחרים בחיפוש. הישארו אתנו ותצאו עם המסקנות שרציתם.

 

תכירו את הרקע לכתיבת מדריך זה

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שגלינו שהדירה שלנו מלאה בפשפשים. הכול התחיל כשגילינו כתמי דם קטנים על הסדינים והמצעים בחדר השינה והמשיך לאחר שגילינו שאנחנו מתגרדים ללא הפסקה. עבודה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להגיע בהקדם האפשרי אל מדביר פשפשים.

כמו כל ישראלי אחר, גם לנו היה חשוב לבדוק את העלויות השונות כדי לבחור בסופו של דבר, במדביר שמציע לנו את המחיר הטוב ביותר. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות כדי שתוכלו לקבל את כל המידע במקום אחד, מבלי לעבור את הבירורים המתישים שאנחנו עברנו.

 

אז כמה עולה הדברת פשפשים?

אנחנו שילמנו בסביבות ה – 400 ₪ על ההדברה ובסופו של דבר גילינו שהיא לא בוצעה באופן מקצועי. כן, קרה בדיוק מה שאתם חושבים – חזרנו לבית אחרי ה"הדברה" וגילינו שהפשפשים עדיין חוגגים עלינו. הדבר התגלה לנו רק בלילה, כשהיינו עייפים ורצוצים.

המדביר המוכשר כמובן לא ענה לנו וסירב לבוא להדביר שוב. כך שהבנו ששילמנו בזול ובסופו של דבר שילמנו בעצם ביוקר. הכול השתנה כשהזמנו את אבי המדביר.

 

מה קרה עם אבי המדביר?

את אבי הזמנו בבוקר שלמחרת, אחרי שמצאנו את עצמנו מעבירים את הלילה בסלון. הגענו אליו דרך המלצה של שכנים שראו אותנו עם עיגולים שחורים מתחת לעיניים בבית הקפה השכונתי. הם אמרו שביצעו הדברה דרכו ויצאו מרוצים. בשלב זה הבנו שאנחנו לא שואלים שום דבר על מחיר, אלא משלמים כמה שצריך – העיקר שנראה תוצאות. כעת אנחנו יכולים להגיד לכם שזו הייתה החלטה נבונה. שכן, אבי העניק לנו שירות מקצועי והעלים את הפשפשים כלא היו.

 

אז מה המסקנה?

המסקנה היא די ברורה – בתחום ההדברות, כמו בכל תחום אחר, לא מסתכלים רק על המחיר. אם אתם מתכננים לבצע הדברה בקרוב, כדאי שתסתכלו בעיקר על המקצועיות. תערכו בירור מקיף אודות מדביר שהוא מקצועי וגם מציע מחיר הוגן. כדי שתגיעו אל מדביר שעונה על הקריטריונים הללו ומבצע הדברה באזור המגורים שלכם, עליכם להשתמש בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה עולה הדברה של פשפשים. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לפנות אל מדביר מוסמך שיציע לכם מחיר הוגן ויאפשר לכם לישון בלילה בשקט, בדיוק כמו שאנחנו ישנים עכשיו.