נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הדפסה על חולצות?

חולצות מודפסות יכולות להיות רלוונטיות בהרבה מאוד דברים. בין אם מדובר על חולצות לעובדים, הדפסה לכבוד אירוע משפחתי או מסיבה מיוחדת, מדובר על פריט שכולם שמחים לקבל. לא מעט אנשים מוטרדים מהשאלת המחיר כאשר הם ניגשים להדפסה של חולצות, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על כל הפרמטרים שיקבעו את המחיר שתשלמו על חולצות מודפסות.

 

הדפסה על מוצרים

הדפסה על מוצרים הפכה להיות דבר פופולרי מאוד בתהליכים של מיתוג עסקי, פרסום סמוי ומתנות לעובדים. בתוך כל זה בולטת מעל כל שאר המוצרים הדפסה על חולצות שנחשבת כבר הרבה שנים למשהו מבוקש. את החולצות המודפסות אפשר לראות בימי כיף לעובדים, בסיום קורסים בצבא, סיום שנות לימודים ועוד. אנחנו כאן כדי לספר לכם כמה תשלמו על זה.

 

סוג החולצה

הפרמטר הראשון שאותו יש לקחת בחשבון הוא סוג החולצה שאותה אתם רוצים להדפיס. החולצה הפשוטה ביותר היא חולצת טריקו קצרה, אולם כיום ניתן להדפיס גם על חולצות מנדפות זיעה, סוודרים וחולצות ארוכות. המחיר של ההדפסות הללו יהיה יקר יותר ולו בשל העובדה שמוצר הבסיס שעליו אתם מדפיסים הוא מוצר יקר יותר.

בחלק מהמקרים אנשים מביאים בעצמם את החולצות שעליהן הם רוצים לבצע את ההדפסה דבר שיכול להוזיל את העלות של ההדפסה, אולם כדאי לזכור שגם על החולצה שאתם מביאים תצטרכו לשלם.

 

עיצוב הגלופה

הגלופה היא הציור שאותו אנחנו מדפיסים על החולצה. בעיצוב הגלופה יש שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא לצייר בכוחות עצמכם את הסקיצה שלה, ולהביא אותה לבית הדפוס כאשר היא כבר מוכנה להדפסה. אפשרות נוספת היא לבקש מאנשי המקצוע במקום לעזור לכם, מה שכמובן יוביל לעלות גבוהה יותר של ההדפסה.

 

כמות

הדפסה של כמות גדולה של חולצות תהיה יקרה יותר מאשר הדפסה על מספר קטן שלהן, אולם ההבדל הזה יכול להשפיע גם על המחיר שאותו תשלמו עבור חולצה בודדת. ככל שאנחנו מדפיסים יותר חולצות כך המחיר שאותו נשלם עבור כל חולצה יהיה נמוך יותר, כיון שההוצאות מתחלקות על פני יותר חולצות.

 

בית דפוס

הדבר האחרון שישפיע על המחיר הוא בית הדפוס שבו תבצעו את ההדפסה. כיום קיימים לא מעט בתי דפוס שמציעים שירות בתחום, ולכם כדאי לבחור את בית הדפוס הטוב ביותר. בית דפוס כזה גם יספק לכם סחורה איכותית, וגם ייתן לכם עיצוב טוב.

 

לסיכום

המחיר של הדפסה על חולצות נקבע לפי מספר נתונים. הנתון הראשון והא כמובן סוג החולצות שעליהן תבחרו לבצע את ההדפסה. המחיר הזול ביותר הוא עבור חולצות טריקו פשוטות, ואילו עבור חולצות מנדפות זיעה או חולצות ארוכות המחיר יהיה יקר יותר. נתון נוסף שאותו צריך לקחת בחשבון הוא סוג ההדפסה שעליה הלכתם, וכמובן, האם ציירתם את ההדפסה בכוחות עצמכם.