נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הדרכת ארגונים?

החלטתם להשתמש במערכת CRM כדי לייעל את קשרי הלקוחות, צורת העבודה והרווחים. מדובר עם זאת במערכת מורכבת ביותר שדורשת הדרכה מפורטת. הכנו לכם מדריך קצר על טווח המחירים ועל הדרך להחליט איזו גרסה הכי מתאימה לכם.

 

מדוע צריך CRM מלכתחילה?

בימינו קשה יותר ויותר להשתלט על עולם קשרי הלקוחות. מערכת CRM (Costumer Relationship Management) מאפשרת לכם לתעד את כל פעולות הארגון, לשמור על מידע שוטף, לנתח את קשרי הלקוחות שלכם ולהפיק מהם לקחים. כדי שתוכלו לנהל את המערכת בצורה המיטבית, הארגון שלכם יצטרך לעבור הדרכה על ידי ספק מוביל כמו https://topme.co.il, שגם יטמיע את המערכת בארגונכם.

 

אז כמה זה עולה?

הדבר תלוי בגודל הארגון שלכם ובצרכים שלכם. אם מדובר בחברה קטנה שפעילותה אינה מורכבת במיוחד, הטמעת המערכת וההדרכה אודותיה יעלו פחות. אם מדובר בארגון גדול בעל רמת פעילות מורכבת שרבים מעובדיו יצטרכו גישה למידע מסוגים שונים, מחיר ההדרכה יעלה. המחירים של מערכת CRM בסיסית, כולל הדרכה, נעים בין 10,000 ₪ ל-30,000 ₪. המחירים משתנים לא רק לפי רמת המערכת, אלא גם לפי כמות המשתמשים, הגדרת הגישות וכיוצ"ב.

 

האם שווה לי להשקיע סכומים כאלה?

אם אין ברצונך להיגרר מאחורי המתחרים שלך, התשובה היא חד-משמעית כן. מערכת CRM משפרת את התפוקה מבחינת פנימית וחיצונית כאחד. היא מונעת בלבול מיותר, מקלה מאוד על ביצוע המשימות השונות, ומתעדת בזמן אמת את קשרי הלקוחות שלכם בכל הערוצים. תוכלו לדעת מה גורם ללקוחות לעזוב ומה גורם להם להישאר, ובזכות המידע תוכלו גם לתכנן את קמפיין השיווק הבא שלכם ברשתות החברתיות. זאת, תוך התחשבות בנתונים קריטיים כמו מקום מגורים, גיל, צורות התקשרות עדיפות על לקוחות שונים, וכיוצ"ב.

 

הדרך האולטימטיבית ללידים

לצד שימור הלקוחות הקיימים, כל ארגון תמיד שואף לגייס לקוחות חדשים. כל עוד לא יהיה תיעוד מסודר של המפגש הראשון שלכם עם הלידים (לקוחות פוטנציאליים), לא תוכלו להפיק לקחים על האופן שבו תרצו להפוך אותם ללקוחות קבועים. כשהנתונים אודות הקשר עמם יוצגו בפניכם בצורה מסודרת, תוכלו ללמוד מה בדיוק אנשים מחפשים בתחום שבו הארגון שלכם עוסק.

 

השקעה לטווח ארוך

שימו לב שכל פעילות הארגון שדובר עליה עד כה – שמירת הלקוחות הקיימים, השקת קמפיינים, השגת לידים חדשים – כל זה מתרכז במקום אחד. בזכות מערכת CRM תוכלו לקבל החלטות נבונות יותר, או לחזור ללידים לפני שמאבדים אותם. תחשבו על הטווח הארוך, לא על הטווח הקצר.

 

הגיע הזמן לבחור ספק

בשלב הזה אנו כבר די בטוחים שהשתכנעתם. אם ברצונכם להיות ארגון מוביל בתחום שלכם ולא לפגר מאחור, אתם צרכים הטמעת מערכת מידע. בצעו סקר שוק ובחרו ספק אמין שתוכלו לסמוך עליו, שידריך אתכם צעד אחר צעד כיצד להשתמש במערכת אחרי שהטמיע אותה בחברה. דרך צלחה!

שירותי IT
כמה יעלה שירות IT לעסק שלך?

העולם שלנו מתקדם בצעדי ענק מבחינה טכנולוגית, ויותר ויותר עסקים מסתמכים במידה רבה על שירותי IT כדי לפעול ביעילות

כמה עולה קורס מקצועי לעסק?

בעלי עסקים רבים יודעים כי עליהם לקחת חלק בקורסים מקצועיים שונים שיקדמו אותם כמה צעדים קדימה. עובדה זו התגלתה

כמה עולה מוצר פרסום לעסק
כמה עולה מוצר פרסום לעסק?

מוצרי פרסום וקידום מכירות עבור עסקים וחברות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מאירועי חברה, כנסים, קמפיינים שיווקיים ואף מתנות

כמה עולה מחסן להשכרה
כמה עולה מחסן להשכרה?

הצורך בשטחי אחסון יכול לפגוש אותנו במגוון סיטואציות. בין אם מדובר בתקופה של מעברי דירה, בצורך לאחסן מוצרים עסקיים