נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הזמנת אוכל לגורים דרך האינטרנט

בשעה טובה אימצתם גור כלבים? כדאי שתדעו שגורי כלבים שונים בתזונתם ובאופן הטיפול מכלבים בוגרים, לכן יש לוודא שהמזון שהגור שלכם מקבל מכיל את כל הרכיכים הנחוצים להתפתחותו. המדריך שלפניכם הוא אינו תחליף לייעוץ ווטרינרי מקצועי, אולם עשוי להעניק לכם מידע נוסף בנושא.

 

כיצד מוגדרים גורי כלבים?

גורי כלבים נולדים אחרי כ-63 ימי היריון בממוצע, ומשקלם נע בין 6.5-10 ק"ג לגזעים גדולים ו-0.5-1.5 ק"ג לגזעים קטנים. גורים חברותיים מאד, ונוטים לבלות את רוב שעותיהם בתקשורת עם אימם, אחיהם והסביבה במטרה ללמוד על העולם.

בכל שלבי החיים של הכלב, חשוב להתאים את המזון למשתנה הגיל. למעשה, ניתן למנות שלושה סוגי מזונות לכלבים: עבור גורים, לכלבים בוגרים ומזון לכלבים מבוגרים. חשוב להבין שבין אוכל לגורים לאוכל של מבוגרים יש כמה הבדלים. לכן, יש להקפיד על אוכל לגורים שיתן מענה הולם לצרכיהם. לצורך כך ניתן להשתמש בשירותי הזמנת אוכל.

 

אוכל מומלץ לגורים

מהסיבה הזו, כשאתם רוכשים מזון לגורים שלהם חשוב לוודא שעל האריזה כתוב שהאוכל אכן מיועד לגורים. ההבדל בין מזונות אחרים הוא שאוכל לגורים מכיל יותר חלבונים ופחמימות ויהיו עתירי קלוריות – כל אלה חשובים מאד למען התפתחותם התקינה של הגורים, אשר מוציאים הרבה מאד אנרגיה.

 

  1. גורים בתחילת חייהם

בשלב הגדילה הראשוני של גורים בני פחות מחודש, הם ניזונים בעיקר מחלב אם מזין טבעי. אולם אם הגורים רחוקים מאימם ואין ברירה מלבד התערבות חיצונית, יש להגיש לגורים תחליפי חלב. גם במקרה הזה מדובר במזון שונה מאד מהמזון שניתן לכלבים בוגרים.

 

  1. גורים בני חודש ומעלה

מהרגע שבו הגורים מגיעים לגיל חודש הם נגמלים הדרגתית מחלב האם. כמו תינוקות אנושיים, גם הגורים עוברים בהדרגה לאכילת מזון מוצק. מגיל 3-4 שבועות ניתן להרגיל את הגורים למזון מוצק במקביל לחלב האם, ומגיל 8 שבועות לגמול אותם לחלוטין מחלב.

 

הזמנה דרך האינטרנט

בעבר, כל רכישה חייבה אותנו להגיע פיזית אל החנות. אולם בימינו רבים מעדיפים להזמין את המוצרים ולחסוך את ההגעה לחנות. הסיכון המרכזי שמלווה לרכישות באינטרנט הוא מתן פרטי כרטיס האשראי, ומהסיבה הזו בחירת האתר לרכישה הוא משמעותי מאד.

בהמשך לכך, יש לזכור שאתרים שונים מתמחים במוצרים שונים. לכן, מזון לגורים יש לקנות רק דרך חנות חיות מקצועית אינטרנטית, ורצוי שתהיה חנות שאתם מכירים. טווח המחירים למזון לגורים נע בין 150-350 שקלים, כאשר המחיר הממוצע עומד על בין 200-300 שקלים.

 

לסיכום

גורי כלבים זקוקים לאוכל מיוחד משלהם. בין היתר, מכיוון שעליהם לצרוך כמות גדולה מאוד של קלוריות לצורכי גדילה ובנייה עצמית. לכן חשוב לשים לב שאותו מזון מכיל ריכוז גבוה יחסית של חלבון, שומן וויטמינים – החלבונים חשובים לחיזוק העצמות והמפרקים וכמובן לחיזוק המערכת החיסונית. בחירת המזון המתאים היא חד משמעית קריטית לבריאותו והתפתחותו של הכלב. מהסיבה הזו, יש להתייעץ עם וטרינר נוסף לקריאת המדריך הזה, באיזה אוכל כדאי לבחור.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.