נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הסעת VIP למספר ימים רצופים?

אם אתם צריכים הסעה לכמה ימים רצופים אתם בטח משפחה או שזה טיול מאורגן מהעבודה, אולי מסיבת רווקות. בשביל טיול של כמה ימים אתם צריכים להבין שעלות ההסעה היא לא רק על הדלק היא גם עבור הנהג שצריך לישון, לאכול ולהיות איתכם במהלך כל היום. לעוד פרטים המשיכו לקרוא!

 

טיול של כמה ימים עם הסעה צמודה:

הפתרון הכי טוב לטיול של מספר ימים שבו עוברים כמה יעדים, ישנים בחוץ או אולי ב: אחסניה או מוטל הוא לשכור הסעה VIP צמודה. ככה כולם יכולים להנות מהטיול מבלי להיות מוטרדים מנהיגה. מה גם שימי טיולים ארוכים בחוץ, בייחוד בעונת הקיץ והשמש, הם מאוד מעייפים ומסוכן מאוד לנהוג במהלכם.

 

יתרונות של לקיחת הסעה VIP לטיולים מאורגנים

  • אף אחד לא צריך לנהוג, כולם יכולים לשבת ולהנות מהדרך.
  • אין חשש של עייפות מצד הנהג – רוב הפעמים הנהג יישאר בהסעה לנוח או לישון ולכן יהיה רענן להמשך הנסיעה.
  • ההוואי שיש בהסעה הוא חשוב מאוד להתחברות ולהמשך החוויות שלכם.
  • מרווח ונוחות הם מאוד חשובים בטיולים ארוכים ואינטנסיביים.
  • מערכת מיזוג לנוחיותכם.
  • כל מארגן יכול להיות רגוע, לבצע ספירה של האנשים, להיות בבקרה ובשליטה על הטיול. יש לו את הפניות כי הוא לא צריך לנהוג.
  • תא מטען גדול – אתם לא צריכים להצטופף בין תיקים! להסעות VIP יש תאי מטען גדולים שמיועדים לכל התיקים הגדולים שלכם. מעבר לכך, יש מספיק מקום לתיקי הגב שלכם עם הציוד שנדרש עליכם במהלך הטיול ולא תרגישו כל צפיפות או אי נוחות.

 

כמה נוסעים נכנסים לרכב הסעות VIP ?

כמות האנשים שנכנסים בהסעה משתנה בהתאם לסוג הרכב שיש ברשות חברת ההסעות אליה פניתם. למזלכם יש ריבוי של חברות הסעות בארץ ולכן תוכלו לבדוק בכמה חברות ואפילו לערוך סקר שוק עם כל הצעות המחיר שקיבלתם ולבחור את החברה המשתלמת ביותר עבורכם. רק שימו לב להמלצות, לרושם הטלפוני ולתנאים שאתם מקבלים.

 

אוטובוסים VIP

ישנם כמובן גם אוטובוסים VIP לבתי ספר שאפשר להשכיר לטיולים ארוכים של לילה או שניים. האוטובוסים גדולים, מרווחים ונקיים ומאפשרים לילדים להנות מחוויית הנסיעה בצורה מיטבית ביותר. את האוטובוסים אפשר גם להשכיר במקרה של הסעות לחתונה מנקודת איסוף מסוימת או בטיולים של כמה משפחות שנוסעות ביחד. הנסיעה המשותפת מאחדת ומקפיצה לכם את החוויה של הטיול.

 

לסיכום

הסעות VIP הן פתרון מעולה לטיולים של כמה ימים שיש צורך בנהיגה מיעד ליעד. הן מיועדות לאנשים שלא רוצים להסתבך עם תורות בנהיגה או דאגה בקשר לעייפות ולהנאה של המשתתפים בטיול. הסעות VIP מעניקות לכם שקט נפשי, פניות, ביטחון והוואי נוסף גם במהלך הנסיעה. אתם יכולים להניח את הראש ולהנות מהדרך!