נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה השכרת ציוד לאירועים?

הקמה של אירוע מכל סוג שהוא מצריכה היכרות מעמיקה עם עלויות עדכניות של השכרת מקום, מפעילים, קייטרינג והשכרת ציוד. שכן, הדבר יביא בסופו של דבר להתנהלות כלכלית נכונה שתאפשר לקיים אירוע מבלי לשבור את הכיס. אם אתם ניצבים בפני הקמה של אירוע מכל סוג שהוא, אתם צריכים לקרוא בעיון רב את השורות הבאות ולהכיר בעלויות העדכניות של השכרת ציוד. 

 

כמה תשלמו על השכרת אוהלים לאירועים?

המחירים על השכרת אוהלים לאירועים צפויים להשתנות בהתאם לקריטריונים שונים, למשל:

  • הובלה
  • הקמה
  • פירוק
  • איסוף
  • מספר האוהלים הנבחר

כך שבעצם, אתם צריכים לבדוק אם יש לכם צורך בכל הדברים שצוינו לעיל או שמא, יש דברים שתוכלו לעשות באופן עצמאי ולחסוך במחיר. נציין כי השכרה של אוהל 6 X 3 שנחשב ל"קטן" ביותר, יעלה לכם בסביבות ה – 1,700 ₪ ללא מע"מ. חשוב לציין כי אוהל כזה יאפשר להכיל כ – 40 איש. המחיר קופץ ב – 1,000 ₪ במידה ותרצו להוסיף עוד 20 איש וכן הלאה.

 

כמה תשלמו על השכרת ריהוט לאירועים?

השכרה של ריהוט לאירועים כוללת שולחנות, כיסאות ולעיתים גם פינות זולה. אנחנו מצאנו כי טווח המחירים עבור שולחנות מסוגים שונים נע בין 20 ₪ ל – 40 ₪. המחירים על כיסאות צפויים לנוע בין 3 ₪ ל – 30 ₪. העלויות עולות ככל שתבחרו ברהיט מעוצב ומיוחד. אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר של חברת יהלום כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת שתאפשר לכם להכין את הארנק שלכם באופן מיטבי לקראת האירוע.

 

טיפ לבחירה נכונה של חברת השכרה לאירועים

חשוב מאוד שתדעו כי בחירה בחברת השכרה לאירועים אינה עניין של מה בכך. נכחנו לאחרונה באירוע שהוקם באופן שאינו מקצועי והדבר הוביל לפציעות של אורחים. אם אתם רוצים להיות בטוחים בבחירה שלכם, עליכם לערוך בירור מעמיק אודות החברה הנבחרת ולקרוא את חוות דעתם של לקוחות קודמים. אנחנו למשל קראנו המון חוות דעת חיוביות אודות יהלום השכרת ציוד לאירועים בקבוצות פייסבוק שונות שעוסקות בתחום הקמת האירועים.

 

אל תתמקדו במחיר

אי אפשר לכתוב מדריך על השכרת ציוד לאירועים מבלי להציג בפניכם את עניין האיכות. אתם צריכים להיות בטוחים בכך שאתם בוחרים בציוד על רמה. אם למשל יוצג בפניכם כיסא כתר שעולה כ – 3 ₪ להשכרה ולעומתו תקבלו הצעת מחיר על כיסא מעץ שיעלה כ – 7 ₪, עליכם לבחור באיכותי (בעץ כמובן). שכן, בחירה במחיר הזול עשויה להוביל להפקת אירוע במראה בינוני.

 

לסיום

העלויות של השכרת ציוד לאירועים משתנות בהתאם לסוג הציוד הנבחר. בשלב זה אתם יודעים מה הם המחירים השונים על פריטי ציוד נבחרים, כך שנותר לכם רק לבחור את הפריטים המתאימים לכם ולבצע הזמנה. נאחל לכם בהזדמנות זו שתפיקו אירוע מקסים ובלתי נשכח.