נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה השתלות שיער בשיטת FUE?

בעידן בו אנו חיים יש חשיבות על יונה למראה החיצוני. במידה ואדם לא מרגיש שלם עם המראה שלו ועם הגוף שלו, זה יטריד אותו ויגרום לו למתח פנימי וחברתי.

כתוצאה מכך, אנשים רבים נוקטים פעולות משמעותיות, שכרוכות בהוצאות כספיות לא קטנות, על מנת לשפר את המראה החיצוני שלהם. אחת התופעות הנפוצות היא השתלת שיער.

גברים קרחים לעיתים חשים לא בנוח עם העובדה שראשם מגולח מכל שערה, לכן הם עושים השתלת שיער.

איזה סוגי השתלות יש? וכמה זה עולה? הכל בכתבה הבאה.

 

מה זה שיטת FUE?

יש מספר טכנולוגיות שמאפשרות לרופאים מוסמכים לבצע השתלת שיער. הטכנולוגיה הנפוצה ביותר והמומלצת ביותר היא שיטת FUE. התהליך כרוך בשני מפגשים – במפגש הראשון הרופא יבצע בדיקה של שערכם, יבדוק מאיזה אזור בגוף ניתן להעביר זקיקי שיער, האם אתם יכולים לעבור את ההשתלה ועוד. אם הרופא אישר את ההשתלה וביצע תכנון שלה, אתם תגיעו למפגש נוסף בו הוא ישתיל זקיקי שיער בראשכם. לפרטים – השתלת שיער FUE .

 

מה היתרון של שיטת FUE?

שיטת FUE מאפשרת להשתיל זקיקי שיער רבים יותר משאר השיטות. השימוש בה הוא היעיל ביותר, כיוון שריבוי זקיקי השיער מביא למראה של שיער מלא ובריא, ולא של שיער דליל ולא מרשים. אם תאם רוצים לעשות השתלת שיער, בחרו בשיטה הזו!

 

כמה עולה השתלת שיער?

המחיר של השתלת שיער הוא יחסית גבוה, אבל התוצאה משתלמת. כמו בכל הטיפולים הגופניים שמחוללים שינוי משמעותי, ניתוח לייזר למשל, יש להשקיע סכום נכבד. אם אתם רוצים למצוא את המחיר הטוב ביותר, כדאי לכם לשוטט באתרי האינטרנט שעוסקים בתחום ולהבין איפה הכי זול ואיפה הטיפול היעיל ביותר. כמו כן, יש אנשים שטסים למדינות אחרות שם הטיפול הזה זול יותר. בנוסף, אם הוצאת הסכום מקשה עליכם תוכלו לפרוס את הכסף למספר תשלומים.

 

אז מה המחיר?

המחירים מתחילים ב- 10000 שקלים, ומטפסים מעלה ככל שהרופא יוקרתי יותר או שהטיפול חדשני יותר.

 

האם כדאי להשקיע את הכסף?

אם הקרחת מפריעה לכם מאוד, פוגעת באושר שלכם ובאהבה העצמית שלכם, אנו ממליצים להשקיע. יתר על כן, הניתוח לא כרוך בסיכון לכן זו השקעה בטוחה. כל אדם מושפע מהמראה החיצוני שלו ואין סיבה להתנגד לכך או להכחיש את המצב, ואם אתם לא מסופקים פשוט תפנו להשתלת שיער!

 

סיכום

השתלת שיער היא טיפול רפואי מקובל מאוד, עליו רופאים רבים ממליצים, זאת משום שהוא לא כרוך בסיכונים או סיבוכים רפואיים. בסוף הטיפול אתם תרגישו יותר טוב עם עצמכם ותיהנו ממחלפות שיער מרשימות. חשוב לבחור בשיטת השתלה מומלצת, כמו שיטת FUE, בשביל לראות תוצאות טובות ולא להוציא כל כך הרבה כסף לחינם.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף