נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה השתלת שיניים?

השתלת שיניים היא תהליך שדורש תשומת לב מצד מי שבוחר לעבור אותו – בחירת הרופא, בחירת סוג השתלים, מועד תהליך ההשתלה וכמובן התקציב.

המחיר של כל התהליך ישתנה בין מטופל למטופל. המחיר ינוע בין אלפי שקלים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים לכל שתל, תלוי בכמות השתלים הרצויים ובאיכותם.

רצוי לדעת שנהוג להפריד במחיר בין השתל עצמו לבין הכתר, שזה בעצם השן החלופית שמתלבשת על השתל.

השתלים אמורים להחזיק הרבה בפה עם טיפול ותחזוקה נכונים, ולכן שווה להשקיע בהם ולא לחסוך בעניין.

 

מה שלבי התהליך?

בתחילת התהליך, הדבר הכי מומלץ לעשות זה כמובן לחפש המלצות ממכרים או חברים על רופא מומלץ, ובכל מקרה, לגשת לכמה וכמה רופאים ומרפאות כדי להבין את המחירים ואת איכויות הטיפול והחומרים. בסופו של דבר, זה משהו שקשור לגוף ולפנים שלכם, וזה צריך להיעשות ע"י מישהו שיהיה לכם נוח אתו, גם אם המחיר יותר גבוה. להשתלת שיניים יש כמה שיטות שונות, וכחלק מבחירת הרופא, יש לשים לב לשיטה שבה הוא מציע שהטיפול יועבר בה. לאחר בחירת הרופא, יש להבין יחד אתו מהו הטיפול הנכון, מה העלות שלו, מהם הזמנים שהטיפול ייקח, וכמובן מאיזה חומרים יהיו השתלים, מה המקור שלהם ומה איכותם.

 

כמה עולה?

כמו שכבר נכתב, שתל בודד יכול לנוע החל מ2000 שקלים, ועד לעשרות אלפי שקלים. המחיר נקבע בהתאם למוניטין הרופא, איכות השתל, שיטת ההשתלה ועוד משתנים נוספים. עלות השתל היא המרכיב הכי חושב במחיר הסופי, שכן יש מבחר רב של שתלים מסוגי חומרים שונים, כאשר לכל שתל יש שיטת השתלה שונה ומחיר שונה. אתם צריכים לעבור השתלת שיניים? כל הפרטים בקישור.

 

דוגמא לטווח מחירים

שתל אחד, אשר גם המחיר של השתל עצמו כלול וגם המחיר של הטיפול – 3000 ₪

מבנה שמתחבר לשתל עצמו ובעצם מהווה את הבסיס לכתר – 1000 ₪

מחיר הכתר יעלה 1000 שקלים ומעלה, תלוי כמובן באיכות הכתר ובמיקום שלו בחלל הפה.

 

איך לבחור רופא שיניים מתאים?

הליך בחירת הרופא הוא גם חלק חשוב מהתהליך הכללי, וכמו שכבר נכתב, יש לעשות זאת בקפידה ועל פי המלצת אנשים שעברו טיפול דומה ע"י הרופא שבדקתם אצלו. יש מרפאות מסוימות שהטיפול בהם הוא לא ע"י רופא אחד מסוים, ובהליך זה יש להבין בדיוק מי הם הרופאים המשתתפים בטיפול ומה החלק של כל אחד מהם.

 

סיכום

לסיכום, הליך השתלת שיניים מורכב מהרבה פרמטרים ושיקולים של המטופל, ולכן מומלץ להתחיל לחקור ולהבין על התחום ע"י בדיקת מרפאות וסקר של משתנים שונים שמשפיעים על איכות השירות שתקבלו ועל המחיר. כך תוכלו לקבל מענה מדויק על הצורך שלכם, תוכלו לבחור בדיוק את השתלים והאיכויות של החומרים שיתאימו לכם, ותוכלו לבחור את הרופא המטפל וסביבת הטיפול שנכונים לכם.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף