נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה השתלת שיער בשיטת  Micro FUE?

השתלת שיער בשיטת Micro FUE היא אחת מתוך כמה וכמה סוגים של השתלת שיער שנפוצים בשנים האחרונות.

השתלת שיער בשיטה הזו הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונים, היות והיא מתקדמת מאוד ומביאה איתה תוצאות לא פחות ממופלאות.

אם גם אתם מתעניינים בהשתלת שיער איכותית שתוביל אתכם לתוצאות מעולות, עם שיער שופע ומלא, כדאי שתדעו קצת יותר פרטים על סוג ההשתלה הזה.

יצאנו לבדוק כמה עולה השתלת שיער בשיטת Micro FUE, וחזרנו עם תשובות שיעשו לכם קצת יותר סדר, ויעזרו לכם לבחור בצורה הנכונה ביותר.

 

השתלת שיער בשיטת Micro FUE – מהירה ויעילה

רגע לפני שנדבר על המחיר של השתלת שיער Micro FUE, חשוב גם לדבר על האיכויות שלה. מדובר כאן על שיטת השתלת שיער מתקדמת ביותר, שמתבססת על כמה מבין הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום. במסגרת ההשתלה הזו ניתן להגיע לתוצאות מצוינות בתוך טיפול אחד בלבד, ולכן רבים הגברים והנשים שבוחרים בה מדי שנה.

 

כמה עולה השתלת שיער בשיטת Micro FUE – המספרים שכדאי להכיר

בואו נבין האם השיטה יכולה להיות רלוונטית גם לכם, לפי טווחי המחירים שהיא מביאה איתה. בדרך כלל העלות של השתלת שיער בשיטת Micro FUE תעמוד על כ-13,000 ש"ח, אולם בחלק מהמקרים היא יכולה גם לעמוד על מחירים נמוכים יותר או על מחירים גבוהים יותר. אז איך בדיוק זה עובד? בואו נבין ביחד.

 

מאיפה נובעים הבדלי המחירים של השתלת שיער בשיטת Micro FUE?

מה שקורה הוא שהתחום של השתלת שיער הוא תחום שמביא איתו כל מיני אפשרויות. בין היתר, תוכלו לבחור בין השתלת שיער בישראל, לעומת השתלת שיער שתתבצע במקומות אחרים בעולם, כמו טורקיה למשל.

המחיר של השתלת שיער בשיטת Micro FUE בארץ לא יהיה דומה למחיר של השתלת שיער דומה שתתבצע בטורקיה. לצורך העניין, עבור מעבר הטיפול בטורקיה תוכלו לשלם מחיר של בין כ-8,000 ש"ח ל-12,000 ש"ח, כולל טיסות, לינה בבית המלון, ארוחות והעברות משדה התעופה למלון ובחזרה, לעומת אותו הטיפול בארץ שיכול להגיע ל-22,000 ש"ח, עבור הטיפול עצמו בלבד.

 

האם המחיר הנמוך פוגע באיכות?

להבדיל ממה שנהוג לחשוב בדרך כלל, דווקא בנושא של השתלת שיער המחיר הנמוך של הטיפול בטורקיה אינו בא על חשבון האיכות שלו. טורקיה נחשבת לאחת מהמדינות המובילות ביותר בעולם בתחום השתלת שיער, והמחיר הנמוך נובע מהיבטים אחרים שאינם קשורים לאיכות והמקצועיות של הטיפול בה.

 

האם השתלת שיער בשיטת Micro FUE יכולה להיות טובה גם לכם?

זה הזמן שלכם לפנות לייעוץ ולהבין האם שיטת ההשתלה הנפלאה הזו יכולה להיות יעילה גם עבורכם. פנו לד"ר זריאן עוד היום על מנת לקבל את כל הייעוץ וההכוונה הדרושים לכם על מנת להגיע לתוצאות מעולות, והתחילו בדרך שלכם אל עבר טיפול לא פחות ממצוין. בהצלחה!

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף