נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה התקנה של דוד שמש חדש?

במשך שנים שילמתם חשבונות חשמל מאוד גבוהים? ברור לכם שאין בכך היגיון, ובטח שלא במדינה שטופת שמש כמו ישראל? אם כך, אתם צודקים. לכן ברור מדוע התחלתם לחשוב על התקנת דוד שמש, אבל בוודאי רציתם לדעת כמה זה עולה ומה יכול להשפיע על המחיר. חיפשתם תשובות לכל השאלות שלכם? עיינו במאמר שלפניכם.

 

גודל הדוד

כאשר מדברים על סוגי דודי שמש ועל המחירים השונים של התקנתם, אנחנו רואים שגודל הדוד הרבה פעמים ישפיע על מחיר ההתקנה. כך, למשל, אם תבחרו דוד שמש של 80 ליטר, סביר מאוד להניח שמחיר ההתקנה יהיה יותר נמוך לעומת התקנת דוד שממש של 120 ליטר או של 150 ליטר.

לכן חשוב לקחת זאת בחשבון, אך מצד שני, כלל לא בטוח שהאפשרות הזאת תהיה מתאימה יותר עבורכם. כלומר, השאלה עד כמה דוד השמש שלכם צריך להיות גדול וכמה ליטרים רצוי שהוא יכיל, תלויה בקשר ישיר לשאלה כמה נפשות אתם בבית. הרעיון הוא לא רק לחסוך, אלא בעיקר לבחור בדוד שמש שבאמת יוכל להתאים לצרכים שלכם ולכל המשפחה.

 

ממי תזמינו את שירותי ההתקנה?

עוד נתון שתמיד ישפיע על השאלה כמה אתם עומדים לשלם על התקנת דוד השמש שלכם, זו כמובן השאלה מי יבצע את העבודה בשטח. העניין הוא שיש היום לא מעט מומחים שיכולים להגיע ולהתקין אצלכם דוד שמש, ולכל אחד מהם יש תעריפים אחרים לגמרי. לכן, אם יש לכם אפשרות לבחור מתקינים מקצועיים ואיכותיים שגובים מחירים נוחים, למה להתנדב ולשלם יותר?

 

הגישה אל הגג

חשבתם שרק גודל הדוד והשאלה מי יתקין אותו יכולות להשפיע על המחירים? טעות בידכם. למעשה, אנחנו רואים שכאשר מדברים על התקנת דוד שמש חדש ועל העלויות, חלק מהעניין זו גם הגישה אל הגג. זה אולי נשמע לכם כמו עניין בנאלי, אך בפועל זה לא כך. בפועל אנחנו רואים שיש בתים שבהם הגישה לגג מאוד מורכבת ודורשת מהטכנאי להגיע עם ציוד מתאים ואפילו עם צוות שלם של עובדים. לכן ברור מדוע במקרים כאלה מחיר ההתקנה יהיה יותר גבוה.

 

החשיבות של השקעה בדוד שמש כמה שיותר איכותי

אומנם זה נכון שהתקנת דוד שמש זה לא עניין של מה בכך מבחינת העלויות, אך מצד שני, ההתקנה חייבת להתבצע בצורה מושלמת. מנגד, אפילו אם תזמינו את הטכנאים הכי טובים שיש לביצוע ההתקנה אך הדוד לא יהיה מספיק איכותי, גם אז לא תצאו מרוצים.

לכן אנחנו ממליצים לכם להקפיד גם על בחירת דוד השמש הכי טוב שיש. אתם תראו שלמרות שהמחיר לא יהיה נמוך, תוכלו ליהנות מהדוד לאורך שנים רבות ולכן זה בהחלט משתלם. בנוסף, אתם תראו גם את השינוי הדרסטי בחשבונות החשמל שתקבלו, כך שגם במובן הזה מדובר על השקעה חכמה.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד