נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה התקנה של זכוכיות נאספות למרפסת

במידה וטרם שמעתם על זכוכיות נאספות למרפסת, התכוננו לגילוי העשור. רעיון הזכוכיות הנאספות הגיע מהאהבה הגדולה למרפסת – נוף פתוח ומשב אוויר בבית, אך מהבנה שבפועל, מרפסת לא תמיד פרקטית. ימים רבים בשנה, מזג האוויר לא מאפשר לנו לשבת במרפסת ולהנות מההטבות שלה. עם זאת רבים אינם רוצים לסגור את המרפסת באופן שחוסם את הנוף ומוחק את המרפסת. בדיוק בשביל זה יש זכוכיות נאספות.

 

מה זה זכוכית נאספת

זכוכית נאספת הינה האפשרות להתקין זכוכיות באופן זמני למרפסת שלכם, על ידי התקנת מסילות מינימליסטיות בתקרה וברצפה של המרפסת. ייתרון משמעותי של זכוכיות נאספות על פני סגירה סטנדרטית של המרפסת היא שהזכוכית מותקנת ללא פרופיל, כך שהיא משאירה נוף נקי ופנורמי, ללא פרופיל או מעטפת בולטת. בשימוש בזכוכית נאספת תוכלו להפוך את המרפסת לחדר שימושי ונעים, מבלי לוותר על האור והנוף.

 

האם צריך אישור להתקנה של זכוכית נאספת למרפסת

כדי לבצע התקנה של זכוכיות נאספות למרפסת יש צורך באישור של המועצה המקומית או העירייה לפי החוק במדינת ישראל. החוק מחייב שהשינוי שאתם רוצים לעשות בחלק החיצוני של הבניין לא יפגע באף אחד מהשכנים שלכם, נכנסת תחת ההגדרה של בנייה קלה כפי שהיא מופיעה בחוק ולא פוגמת במעטפת הבניין.

 

כמה עולה התקנה של זכוכיות נאספות למרפסת

מחיר הסגירה בעזרת זכוכית נאספת הינו עסק מורכב. הזכוכית הנאספת מורכב ממספר מרכיבים: גודל הזכוכית הנדרשת, סוג הזכוכית וההתקנה עצמה. מעבר לכך, אצל משווקים שונים אתם עשויים לקבל הצעת מחיר שונה. באופן כללי, ההתקנה תעלה מספר אלפי שקלים. במטרה לדעת מה הוא המחיר המדויק, אנו ממליצים לבקש הצעות מחיר מאתרים שונים.

 

סיכום

התקנה של זכוכיות נאספות למרפסת יכולה לסייע לכם לשלב בין שימוש במרפסת למטרה המקורית שלכבודה היא נבנתה לבין הרחבה של שטח פנים הבית בזמן שיש בכך צורך. זכוכיות נאספות למרפסת יכולות לתת לכם את האפשרות להשתמש במרפסת בכל השנה – ולא רק בקיץ. העלות של התקנת זכוכיות נאספות לצורך סגירה של מרפסת נעה על הטווח של אלפי השקלים, ומשתנה לעיתים.

כלי גינון
כמה עולים כלי גינון?

היום ניתן למצוא בשוק מבחר רחב של כלי גינון שונים, המגיעים בטווח רחב של מחירים. כל אחד יכול לבחור

כמה עולה לעצב גינה בעצמך

עיצוב גינה משלך יכול להיות דרך מספקת וחסכונית ליצור חלל המשקף את הסגנון האישי שלך ומתאים לצרכיך. בעוד שכירת

כמה עולות שידות
כמה עולות שידות?

כשאתם מחליטים לקנות שידות לבית שלכם, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מוכנים להקדיש לכך וכן את התכונות שאתם

כמה עולה מטבח בהתאמה אישית
כמה עולה מטבח בהתאמה אישית?

המטבח הינו החדר המרכזי בבית ואחד הגורמים העיקריים להתנהלות של הבית הסובבת סביבו: הכנת האוכל, זמני הארוחות, האווירה שהוא

כמה עולה מפסק חכם לבית חכם
כמה עולה מפסק חכם לבית חכם

מפסק חכם הוא הדרך האולטימטיבית להפוך כל מכשיר בבית לחכם. הודות למפסק פשוט, תוכלו לשלוט במזגן, במכונת הכביסה, בדוד