נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה תעלה לנו וילה בניו יורק?

רבים הם הישראלים אשר פנו ופונים בשנים האחרונות להשקיע ולקנות דירות ברחבי ארצות הברית וכן בעיקר בניו יורק. ניו יורק היא אחת הערים המרכזיות בארצות הברית השולטות בטון ובטרנדים רבים בעולם כולו, והשפעתה מורגשת גם בארץ. כל אלה הופכים אותה ליעד מבוקש מאד הן עבור תיירות וכעת גם עבור שוק הנדל"ן, עבור רכישה והשקעה בדירה.

לכן, ישראלים רבים כבר פנו לחיפושים ולרכישות, ומצאו להם פנינה משלהם בניו יורק. כדי להתחיל ולהבין את השוק בניו יורק ואת התהליכים שיש להבין כדי לקנות וילה בניו יורק, יש צורך להבין את השוק לעומק כדי לשכלל מה האופציה הכדאית ביותר עבור וילה בניו יורק. לשם כך, לפניכם כל מה שחשוב לדעת על כמה תעלה לנו וילה בניו יורק.

 

במה מתאפיינת ניו יורק ואיך נראה שוק הנדל"ן בה?

ניו יורק היא מדינה באצות הברית בה גרים קרוב ל20 מיליון אנשים. בירתה של ניו יורק היא אולבני אך העיר הגדולה והמרכזית בה היא ניו יורק סיטי. הערים המרכזיות בניו יורק בשוק הנדל"ן, הן ניו יורק סיטי, אולבני, יונקרס וכו'. בשנים האחרונות, ניכרת למעשה עלייה מסוימת במחירי הדירות והנכסים בניו יורק, עד שהמחיר החציוני במנהטן שבניו יורק, טיפס ללא פחות מיליון דולר.

למרות זאת, ניו יורק עדיין מתפארת באחוזי תשואות יפים מאד של בין אחוזים ל12 אחוזים, ובהחלט ניתן למצוא בה פנינות נדל"ן להשקעה ולרכישה. וילה בניו יורק אמנם לא תהיה זולה ותדרוש הון לא נמוך כלל – אך תהיה ממש במרכז העניינים והשליטה של העולם, במדינה השולטת תרבותית בעולם האומנות, העסקים, ההייטק ועוד רבים.

 

איפה כדאי לרכוש וילה בניו יורק?

המיקום של רכישת הדירה הוא קריטי וישנה לגמרי את תמונת שוק הנדל"ן ככל שתבחנו אותה לצד ערים אחרות בניו יורק. ההבדל בין רכישת דירה בעיר אחת לאחרת, יכול להיות עצום ולהתהדר באחוזי תשואות שונים לגמרי ואף כפולים. יש לבחון גם את אופי העיר והאווירה בה, שכן כל עיר תגלה בפניכם אופי שונה ואך רמת סכנה ואלימות שונה עבור מחיה בה.

 

מה היתרונות ברכישת נכס בניו יורק?

מעצמה תרבותית ועסקית

ניו יורק היא עיר מרכזית מאד שקובעת את הטון ושולטת בעולם מבחינה תרבותית. לכן, מדובר בהשקעה טובה לטווח הארוך, וזה בדיוק המקום בו אתם רוצים להחזיק נכס ולהיות מעורבים. ניו יורק היא מדינה מפותחת כמעט בכל התחומים – מדובר במעצמת הייטק, אומנות, עסקים וכמעט כל דבר שתחשבו עליו בעצם מתפתח שם במהירות. לכן, רבים בשנים האחרונות נמשכים לקניית ורכישת נכסים בניו יורק.

 

שוק נדל"ן מפותח ורווחי

מאחר וניו יורק היא עיר כה פופולרית, בה גרים מיליוני תושבים ואף עוברים בה עוד יותר תיירים, היא נמצאת בביקוש מתמיד שלא צפוי לרדת כלל במאות השנים הקרובות. הערים בניו יורק גדולות וכמות השוכרים והתיירים בהן הן גדולות במיוחד.

כמה עולה פטור ממס הכנסה?
כמה עולה פטור ממס הכנסה?

אתם אזרחים עובדים? מקבלים תשלומים של סכומים כספיים כתוצאה מהכנסות כאלו ואחרות? מכרתם נכס מסוים ברווח? כמעט כל אזרח

כמה עולה יועץ משכנתאות?
כמה עולה יועץ משכנתאות?

רבים מאתנו שמגיעים לשלב בחיים בו אנו מעוניינים לקנות דירה, נחשפים להוצאות הכה רבות ולמיסים שנלקחים ומבינים, שכדאי לבחור