נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה חבילת אטרקציות לבת מצווה?

הגיע היום המיוחל והילדה הקטנה שלכם הופכת לנערה? מזל טוב, הגיע הזמן לתכנן בת מצווה מיוחדת שתשאיר את כולם פעורי פה ומתמוגגים מהאירוע שהרמתם. אבל רגע לפני שאתם מוציאים את הארנק, אולי כדאי שנבדוק כמה עולה חבילת אטרקציות לבת מצווה? קיימות מגוון אטרקציות ופעילויות לבני נוער בשוק, ולא תמיד יודעים מה הכי משתלם עבורנו וגם יהיה מהנה עבור הילדים. 

 

המדריך לאטרקציות לבת מצווה

רגע לפני שנצלול למעמקי האטרקציות המיועדות לבת מצווה ומחירן, נעשה סדר בין מה שקיים. שורה תחתונה – קיימות מגוון אפשרויות עצום של אטרקציות לבת מצווה. לכל אטרקציה כזו כמובן יש מחיר שונה וזה בהתאם לאדם שאנחנו שוכרים, המקצוענות שלו והוותק.

לפני שאתם מתחילים לחפש, קודם הכינו רשימת תקציב מסודרת, יחד עם רשימת מוזמנים. האם המגיעים לרוב יהיו ילדים מהכיתה וחברים או קרובי משפחה מבוגרים? עליכם לבצע את ההחלטות הללו לפני חיפוש האטרקציות על מנת שתוכלו לכוון נכון אל קהל היעד, המשתתפים וכמובן – כלת הבת מצווה.

 

מתחמי משחקים

מתחמי משחקים הכוללים שולחנות משחקים של סנוקר, אייר הוקי, קונסולות משחקי וידאו, מכונות ארקייד וכן הלאה, הם הדבר המושלם ביותר עבור בני נוער שמגיעים לאירוע חברתי. עמדות המשחקים הללו לא רק ישמרו עליהם פעילים לאורך כל הערב, אלא גם יגרמו לתקשורת שתגרום להם להניח את הטלפון הסלולרי בצד.

המחיר נע בין 3,000 ל-10,000 לאירוע. המחיר כולל ומכיל בתוכו לא רק חבילת מתחם משחקים, אלא גם הובלה של עמדות המשחקים, שינוע וחיבורם לחשמל, נוכחות של אנשי תפעול באירוע וביטוח צד ג'.

 

דוכני אוכל

איך אפשר לעשות אירוע בלי קצת מזון ואנרגיה? דוכני אוכל הם דבר אהוב בקרב בני נוער וילדים, וגם בקרב מבוגרים. זה לא משנה מי יהיה קהל היעד באירוע, דוכני אוכל יוכלו לסגור לכם פינה בכל מצב. אבל רגע שנדבר על מחירים עלינו לצלול לתוך המושג שנקרא "דוכני אוכל", המושג הכללי מכיל בתוכו אינספור אופציות כמו דוכני פיצה בטאבון יחד עם סדנת הכנת פיצות או דוכן וסדנת הכנת טורטיות.

או למשל דוכני המבורגרים, נקניקיות, פוקאצ'ות ועוד. חשבו כיצד הייתם רוצים את דוכני האוכל – בתור קייטרינג בלבד או בתור אטרקציה שתעסיק את הילדים והמבוגרים? במצב כזה המחיר משתנה מרק קייטרינג או קייטרינג וסדנת הכנה. המחירים נעים בין כמה אלפים בהתאם לכמויות כמובן, אבל לא אמורים להיות מעל כ-10,000 ש"ח.

 

תא צילום

בעידן הסלפי, קשה להשיג תמונות אמיתיות. תא צילום הוא אטרקציה מיוחדת שתהפוך כל אירוע לבלתי נשכח. את התא ניתן לשלב בכל מיקום, בכניסת האירוע או לצד האוכל, ולגרום לקהל גם להנות וגם ליצור מזכרת מיוחדת מאירוע מיוחד. מחיר תא צילום נע בין 1,500 שקלים עד ל-3,000 שקלים.