נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה חתונה בימי הקורונה

עולם החתונות, כמו כמעט כל דבר לאחרונה, הושפע מאוד מנגיף הקורונה ושלל ההנחיות שהגיעו בעקבותיו. גם בתקופות "רגועות" יותר, (טפו טפו) בהן אפשר לקיים אירועים גדולים יחסית, צריך להתהדר בפרטי לבוש ובציוד מיוחד: מסיכות, אלקו-ג'ל, כפפות… ואם כבר, אפשר "לעשות מהלימון לימונדה" כמו שכולנו התרגלנו להגיד, ולדאוג למסיכות ולשאר ציוד נלווה שיהיה במיוחד לאירוע שלכם, כמזכרת לאורחים מהיום המיוחד שלכם (ומהתקופה). אז מה האפשרויות, וכמה זה יעלה לנו?

היש צוהלת ושמחה כמוני מסיכה

מדובר על המסיכות שכולנו רגילים אליהן, רק עם טוויסט קטן: צבעוניות! מגוון הצבעים שקיים הוא עצום, ואפשר כבר למצוא מסיכות בכל צבעי הקשת. ממש כך. בעיניי, מדובר בשינוי קטן שעושה את הרגל חבישת המסיכות ביום יום לנסבל יותר.

כשמדובר על אירוע כמו חתונה, מסיכות צבעוניות לאורחים יכולות להיות פריט משמח, שישתלב טוב באווירה השמחה. אפילו יכול להיות להן שימוש מקורי: מסיכות בצבעים שונים על פי החלוקה לקפסולות השונות. עושים מהלימון לימונדה, זוכרים?

לגבי המחיר: נראה שמחירי המסכות נמצאים במגמת ירידה מימי פרוץ המגיפה. אם לפני מספר חודשים מחיר מסיכות צבעוניות היה כשקל ליחידה, כיום אפשר למצוא כמעט בכל חנות חבילות מסיכות במחיר של כחצי שקל ליחידה, ואפילו במחיר נמוך מזה.

טאצ' אישי: מסיכות ממותגות בהדפסה אישית

אם תרצו להשקיע יותר בעניין המסיכות בחתונה וליצור מזכרת של ממש, תוכלו לרכוש מסיכות רב פעמיות. טווח המחירים נע בין 6-20 ₪ ליחידה, כך שאם מזמינים כמות גדולה מומלץ לערוך סקר שוק קצר. יש חברות שיציעו לכם לעצב אישית את המסיכות ויש כאלה שיציעו לכם לבחור מתוך עיצובים שהוכנו זה מכבר. אולי מפתיע, אבל לא נראה שיש הבדל משמעותי מבחינת המחיר כתלות בפרמטר העיצוב.

מה בשבילך? אלקו-ג'ל?

ובכן, מסתבר בימים שכאלה שאפילו בקבוק חומר החיטוי יכול להיהפך לחלק מהחגיגה. בקבוק אלקו-ג'ל ממותג, בנפח של 60 מ"ל תוכלו למצוא אפילו סביב 12 ₪, מחיר שלא שונה בהרבה ממחיר בקבוק אלקו-ג'ל סטנדרטי (כ-10 ₪ לרוב).

שקוף ששמח פה

פתרון יצירתי עבור בני משפחה מבוגרים שנמצאים בקבוצת סיכון, או עבור האורחים המודאגים יותר, הוא שקף. כך תוכלו להבטיח הגנה גם בשעת האוכל, ובשאר האירוע- הגנה נוספת גם מעבר למסיכה. יחסית למסיכות השקף יקר הרבה יותר, ועולה סביב 20-30 ₪ ליחידה.

ייתכן שעבור כמות גדולה יותר תוכלו להשיג מחיר מוזל יותר. דרך לשדרג את שקף ההגנה לפנים היא להוסיף סרט / פפיון לקישוט, שמחירם לרוב נמוך מאוד, עד שקלים בודדים. לא נראה שקיים מוצר כזה בשוק כרגע, אבל עם קצת השקעה ויצירתיות השמיים הם הגבול.

לגבי כפפות, אם תהיתם, יש אפשרות להזמין קופסת כפפות בעיצוב אישי. במקרים כאלה הצעת המחיר ניתנת באופן פרטני.

שיהיה בשמחות ובבריאות!