נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טיפולי שורש שונים

טיפולי שורש הם הכרחיים כדי לשמור על בריאות הפה והשיניים, אולם הם עלולים לעלות בסכומים די גבוהים. מצד אחד, הבריאות שלכם היא החשובה ביותר ואל תחסכו מעצמכם טיפול טוב, ומצד שני חשוב שתערכו מראש עד כמה שניתן כדי לממן את הטיםולים ולהכיר בגובהם. מאמר זה יעסוק בטיפולי השורש וההערכות הכלכלית עבורם. 

 

ביקור אצל רופא שיניים

שמענו על רבים שנמנעים מהליכה אל רופא שיניים ושיננית או דוחים את הקץ. מבחינתם, כל עוד אין כאב בפה, אין צורך ללכת לרופא. אולם חשוב להכיר שביקור אצל רופא שיניים הוא אינו כמו ביקור אצל רופא רגיל. בניגוד לרופא משפחה אליו באים כאשר יש כאב או קושי גופני מסוים, אל רוםא השיניים מומלץ להגיע כפעם בשנה למעקב כללי אחר בריאות הפה, ולהוסיף לכך טיפול פעם בחצי שנה אצל שיננית לנקיון הפה ושמירה על בריאות השיניים והחניכיים. עם זאת, יש לציין, שגם בקרב רופאי משפחה הגישה השתנתה, ולפיה רופאי משפחה מסויימים מזמינים את המטופלים להגיע למעקב כללי שנתי, כדי למנוע מראש בעיות.

 

טיפולי שורש

כאשר מתעוררת בעיה חמורה בשן, והיא מקרינה כאב חזק, פעמים רבות יהיה מדובר על כאב בשורש השן, כמו שנאמר "כאב מן השורש". מדובר על כאב המצריך טיפולי עומק הנקראים טיפולי שורש. ללא טיפול זה הכאבים יימשכו והשן עלולה להגיע לידי רקבון. טיפול כזה מתבצע אצל רופא שיניים מוסמך, הוא עלול לגרור כאב, אך הוא חשוב מאוד לשמירה על השן. יש לציין שביקור קבוע אצל רופאי שיניים וישננית יכולים לעזור ולמנוע כאבים מסוג כזה.

 

כמה עולה טיפול שורש

טיפול שורש יכול להיות עסק יקר, אשר נא בין מאות שקלים לאלפי שקלים. אולם ישנם סוגים שונים של טיפולים הקשורים לשורש השן ועלותם משתנה. לעיתים הצורך הוא רק בטיפול פשוט ולא יקר אולם לעיתים יש צורך בחבילה שלמה של טיפולים שיכולה להגיע לאלפי שקלים. לעיתים קרובות יש מימון של קופת החולים והעלות תעמוד על מאות שקלים בלבד.

 

עלות טיפולי שורש שונים

כך למשל, בין הטיפולים הזולים הנעים בין 200- 300 ש"ח, נמנים דסנסיטיזציה של השורש, הוצאת חוטים, אפקסיפיקציה של קלציום הידריד. מדובר על טיפולים פשוטים לכאורה. הטיפולים היקרים יותר הם הטיפולים הנוגעים לחחידוש טיפול שורש, כאשר המחיר עולה עבור טיפול במספר שיניים. בהמשך לכך, שיקום השן יכול לעלות במאות שקלים.

החדשות הטובות הן, שקופות החולים מנסות להפחית בהוצאות כך שיעמדו על מאות שקלים בודדים. טיפולים מסוג זה יכולים לעלות בין 400-1000 ש"ח כשהממוצע עומד על 500-700 ש"ח לטיפול בשן אחת. אמנם לא זול, אך אם תשוו זאת לטיפול חירום לכמה שנים, תוכלו לראות את הפרופורציה שבעניין. העיקר הבריאות.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף