נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טיפול וטרינרי בסיסי עבור הכלב שלך

לאחרונה אנו עדים ללא מעט שיחות מצד חברים ומכרים שלנו שמספרים לנו שגידול של כלב זה לא עניין של מה בכך. שכן, יש מי שסוברים שטיפול בכלב מצריך אך ורק 3 טיולים ביום, מתן אוכל ומים. אך האמת היא, שאין זה מספיק. שכן, הכלב שלכם, בדומה לבני אדם, צריך טיפול וטרינרי בסיסי שיאפשר לו לחיות חיים טובים ובריאים. יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק כדי שתוכלו לדעת מה העלויות של טיפול כזה.

 

איך בדקנו את עלויות הטיפול הווטרינרי?

התלבטנו לא מעט לגבי אופן החיפוש אחר עלויות של טיפול ווטרינרי לכלב. חשבנו בהתחלה להרים טלפון אל ווטרינרים שונים מהשכונה שלנו ולבקש הצעות מחיר. אך בסופו של דבר, הבנו שהדרך הטובה ביותר להשיג את המידע הדרוש לנו הוא באמצעות שיחות עם בעלי כלבים שיש להם חבילת טיפול בסיסית שכזו. לכן, פנינו אל בעלי כלבים באמצעות גלישה ברשת. כתבנו פוסטים בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • טוויטר

וביקשנו מבעלי כלבים לציין בפנינו את העלויות שהם משלמים על טיפול בסיסי.

 

נו, אז כמה עולה טיפול וטרינרי בסיסי עבור הכלב שלכם?

רגע לפני שנציין בפניכם את העלויות המשוערות, אנו רוצים לומר כי העלויות משתנות ממקום למקום. יש בעלי כלבים שמסרו לנו עלויות של חבילה בסיסית לאחר שקיבלו את השירות הזה במרפאה שנמצאת בדרום הארץ. לעומת זאת, רבים אחרים ציינו את המחירים שהוצעו להם לאחר שהגיעו אל שירות וטרינרי מודיעין. כך שבעצם, המחירים משתנים לעיתים בהתאם למיקום בארץ, לסוג הכלב ולגודל שלו.

 

מה העלות הממוצעת של טיפול וטרינר בסיסי עבור כלב קטן?

עכשיו אנחנו יכולים להציג בפניכם את העלות הממוצעת שאתם עשויים להוציא מידי שנה. לפי הממצאים שגילינו מהמידע שנמסר לנו, גילינו שהסכום השנתי עשוי להגיע ל – 2,000 ₪ אם יש לכם כלב קטן שמגיע עד למשקל של 10 קילו בערך.

 

מה העלות הממוצעת של טיפול וטרינר בסיסי עבור כלב גדול?

אם אתם חובבי כלבים גדולים, כדאי שתדעו שכלב ששוקל מעל ל – 20 קילו עשוי לגרום לכם להוציא בסביבות ה – 3,000 ₪ מידי שנה. מדובר במחיר שישתלם לכם בסופו של דבר, פשוט כי אתם תרוויחו יצור גדול ואהוב שישמח להתלוות אליכם לכל מקום שתגיעו אליו.

 

לסיום – הכסף זה לא העיקר

אמנם המדריך הנוכחי עסק בעלויות של טיפול וטרינרי בסיסי, אך אנחנו רוצים רגע לציין כי הכסף הוא לא העיקר בגידול של כלב. כשאנחנו מגדלים בעל חיים אנו עושים זאת מתוך אהבה אליו מבלי להסתכל על ההוצאות. מדריך זה נכתב כדי שתוכלו להכין את עצמכם מראש. הרי אנחנו לא רוצים שתגיעו למצב שבו תאמצו כלב מבלי שתהיו מוכנים לכך מבחינה כלכלית. מאחלים לכם שהכלב יקבל את הטיפול ההולם ושתיהנו ממנו.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.