נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טיפול פיסול אף בעזרת חוטים?

כולנו יודעים שהזמן הוא אויב שאי אפשר להביס. פה ושם יוצא לנו לחטוף איזו הצצה בראי ולהבין שאנו מזדקנים, הזמן עובר והגיל משפיע על הנראות שלנו, אבל גם על היכולת של הגוף להתחדש. אחד הדברים המיוחדים אצל צעירים הוא שלגוף יש יכולת להתחדש ולרפא את עצמו בקצב מסחרר, ולכן צעירים מחלימים במהירות ובקלות, ותמיד נראים נוצצים בעיני המבוגרים.

בגיל צעיר הגוף מייצר תאים בקצב מהיר, אבל ככל שמתבגרים הגוף הולך ומאבד את היכולת. לכן בגיל מבוגר אנו נראים פחות טוב, אבל גם לזה יש פתרונות. מהם? המשיכו לקרוא ותגלו!

 

קצת על עולם האנטי אייג'ינג

אנטי אייג'ינג, או בעברית 'נגד הגיל', היא תעשיית טיפולים ותכשירים מפותחת מאוד. כדאי שתדעו שבשנים האחרונות יש התקדמויות משמעותיות בתחום הזה, וכמעט כל מי שאתה או את מכירים מסביבתכם הקרובה מטופל בצורה כזו או אחרת, ואין שום סיבה למבוכה.

כאשר אתם עוברים טיפול אנטי אייג'ינג במרפאה מסודרת ומקצועית אין שום הבדל בינו לבין טיפול רפואי. המטפלים בקליניקות הטובות הם רופאים מוסמכים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אם תרצו להתרשם מן העולם החדש הזה, לחצו על הלינק לצפייה במבחר הטיפולים לחצו כאן.

 

מהו פיסול אף בעזרת חוטים?

פיסול אף בחוטים היא שיטת טיפול מתקדמת מאוד. ככל שהשנים עוברות האף 'יורד' כלפי מטה בפנים, מה שפוגע במראה שלנו. כדי להמשיך להרגיש צעירים ויפים הרצון הטבעי הוא להחזיר את האף למעלה. את זה אפשר לעשות בעזרת חוטים מיוחדים – החוטים שבהם משתמשים בניתוחים כדי לתפור איברים פנימיים.

את החוטים מכניסים לאורך האף מתחת לעור הפנים, וכך מותחים את האף בעדינות כלפי מעלה. הטיפול מפסל ומעצב את האף ונותן לו מראה חדש וצעיר.

 

מה היתרונות של טיפול בחוטים?

ישנן כמה דרכים לטיפולי יופי באף, אך לטיפול בעזרת חוטים יש יתרונות שכדאי להכיר. היתרון הראשון הוא זמן ההחלמה הקצר מהטיפול. זהו טיפול קליל, ואחרי כמה ימים אפשר לחזור לשגרת פעילות מלאה, בלי זמן התאוששות והחלמה ארוך שמנטרל אותך. היתרון השני הוא שאת התוצאה של הטיפול רואים באופן מיידי בלי צורך לחכות הרבה מאוד זמן. היתרון השלישי והמשמעותי ביותר בתחום של טיפולי היופי הוא שמדובר על טיפול שלא מותיר סימנים או צלקות בפנים.

 

כמה עולה פיסול אף בעזרת חוטים?

בסופו של דבר, מה שמעניין אותנו הוא כמובן המחיר. אתם רוצים לדעת כמה יעלה לכם התענוג הזה. חשוב לדעת שאין לטיפול מחיר אחיד, מכיוון שהכל תלוי במטופל או במטופלת, ובטיפול הספציפי שמותאם להם באופן אישי. באופן כללי ניתן לומר שהטיפול עולה כמה אלפי שקלים.

 

סיכום

את הזמן אולי אי אפשר לנצח, אבל בהחלט אפשר לתת לו פייט! טיפול פיסול אף בחוטים הוא דרך מעולה לעשות את זה.