נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה טרקטורון אקסס?

מכורים לשטח ולאדרנלין? לא יכולים לשבת יותר מדי בבית בלי לצאת לטבע הפראי? תמיד חלמתם לרכוש כלי ממונע אבל המחירים הגבוהים הרתיעו אתכם ואתם חושבים שלקנות טרקטורון חדש זה לא בשבילכם? כדאי שתחשבו עוד פעם על העניין.

אנו הולכים להכיר לכם כאן את אחת היצרניות המובילות בתחום הטרקטורונים, שמציעה לכם מבחר של כלים מעולים לפנאי בשטח או לעבודה, וכל זה במחירים מצחיקים. נשמע מעניין ורלוונטי? אם כן, כדאי מאוד שתקדישו כמה דקות מהזמן שלכם כדי לקרוא את המאמר הזה. מוכנים? בואו ניתן גז!

 

חברת אקסס

אקסס היא יצרנית טרקטורונים מובילה ומוערכת מאוד שיושבת בטיוואן, ומציעה לצרכנים חובבי השטח שלה מבחר דגמי טרקטורונים ברמה הגבוהה ביותר, ובמחירים סופר אטרקטיביים. יש דגמים שמתאימים יותר לעבודה, ויש דגמים שמתאימים יותר לטיולים ולביצועים בשטח. כל הכלים של החברה עומדים בתנאי הבטיחות המחמירים ביותר, כך שאפשר להיות רגועים לחלוטין כאשר יוצאים איתם לשטח או לעבודה.

טרקטורון אקסס

אלו דגמים של טרקטורוני אקסס ניתן לרכוש בישראל?

בישראל ניתן לרכוש כמה דגמים שונים של טרקטורונים של חברת אקסס. הכנו לכם כאן רשימה קצרה עם כמה מילים על כל אחד מהדגמים:

  1. טרקטורון אקסס 300SP – זהו כלי ספורטיבי במיוחד שמתאים לרוכב יחיד. הטרקטורון מאוד זריז, אך מצד שני נהנה מיציבות יוצאת דופן. הוא נחשב לאמין ועמיד מאוד, ולכן הוא מאוד פופולרי בקרב רוכבים ישראלים. יש לו מנוע 4 פעימות בנפח של 300 סמ"ק שנותן לו 18.8 כוחות סוס.
  2. טרקטורון אקסס 650AX – זהו כלי שנחשב לאחר הנמכרים ביותר בארץ. הוא מיועד גם לטיולי שטח וגם לעבודה, יש לו 2 מקומות, והתפעול שלו מאוד פשוט ונוח כך שהוא מתאים גם למתחילים. יש לו מנוע 4 פעימות בנפח של 608 סמ"ק שנותן לו 47 כוחות סוס. ניתן לבחור בין נהיגה במצב של 2X4 לנהיגה במצב של 4X4, ולנעול דיפרנציאל קדמי. הכוח והעוצמה הופכים אותו לאידיאלי מבחינת חקלאים ואנשים שצריכים לגרור משקלים.
  3. טרקטורון אקסס 300TE – זהו כלי דו מושבי, רחב ויציב מאוד, שמתאים גם למשפחות או לרוכבים לא מנוסים. יש לו מנוע בנפח של 280 סמ"ק, והיכולת שלו לשאת משקלים מכובדים מאוד הופכת אותו לכלי עבודה אידיאלי. למרות הרוחב שלו, יש לו יכולת תמרון מכובדת, מה שמאפשר גם לטייל איתו בשטח.

טרקטורון אקסס

כמה זה עולה לנו?

השורה התחתונה שכנראה מעניינת אתכם היא כמה יעלה לנו טרקטורון אקסס? אנו הולכים להפתיע אתכם, מכיוון שהמחירים של אקסס באמת מטורפים. כמובן שהמחירים משתנים מדגם לדגם, אך בגדול ניתן לומר שהם נעים סביב 30,000 ₪, כאשר ניתן להשיג חלק מהדגמים גם במחיר נמוך יותר.

 

סיכום

מחפשים טרקטורון אמין בלי לקרוע את הכיס? אין ספק שאקסס היא הבחירה הטבעית בשבילכם. תהנו!

טרקטורון אקסס

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,