נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה יועץ משכנתאות?

רבים מאתנו שמגיעים לשלב בחיים בו אנו מעוניינים לקנות דירה, נחשפים להוצאות הכה רבות ולמיסים שנלקחים ומבינים, שכדאי לבחור במסלול בטוח של משכנתא נוחה. כיום מוצעות מגוון של משכנתאות באחוזים ובריביות שונות ומבנקים שונים, וכל אחת מהן שונה לחלוטין.

לפני שאנו בוחרים במשכנתא חשוב להבין מה הם המסלולים המוצעים בשוק, ומה הוא המסלול שיתאים עבורנו ביותר ויהווה עבורנו את האופציה הנוחה ביותר עם הכי פחות ריביות. מאחר ומגוון כה רחב ואנו לא מומחים במשכנתאות, מומלץ לבחור ביועץ משכנתאות שיפרוס עבורכם את כלל האופציות המוצעות לכם, וינהל עבורכם משא ומתן למען קבלת האופציה הנוחה ביותר עבורכם.

לשם כך, ארגנו לפניכם את כל מה שצריך לדעת על כמה עולה יועץ משכנתאות.

 

מה הם התפקידים השונים של יועץ משכנתאות?

כל יועץ מציע חבילת שירות מעט שונה, וחשוב להבין על מה בדיוק אתם משלמים ומה כוללת עלות יועץ משכנתאות כשאתם קובעים עמו פגישה. יועץ משכנתאות יכול לעשות עבורכם מספר פעולות שיקלו על תהליך לקיחת המשכנתא, בניהן:

  1. בירור הנתונים הפיננסיים שלכם על מנת להתאים עבורכם את המשכנתא הנוחה והמתאימה ביותר לצרכים שלכם.
  2. הגשת הבקשה למשכנתא עבורכם, וטיפול במסכים שלכם על מנת לעשות כן.
  3. ניהול משא ומתן במקרה הצורך, כדי להשיג עבורכם באופן מקצועי את מבוקשכם.
  4. תדרוך הלקוחות לקראת הפגישה הצפויה להם בבנק כדי שיגיעו ערוכים ומכווני מטרה.
  5. ליווי צמוד של תהליך לקיחת המשכנתא כולו עד לקבלת כספי המשכנתא וסיום התהליך.

כמה יעלה לנו בממוצע, שירות של יועץ משכנתאות?

המחירים של ייעוץ משכנתאות אינם קבועים ונראה בשוק טווח רחב של הצעות ועלויות. חשוב להבין מה המחיר הממוצע, ובמידה ויש חריגה ממנו – להבין האם היא מוצדקת וממה היא נובעת. מחיר ממוצע של יועץ משכנתאות צריך לנוע בין 3000 – ה 7000 ₪, בהתאם לשירות שמציע.

 

איזה גורמים משפיעים על עלות ייעוץ המשכנתאות?

כמו כל שירות שניתן, ישנם גורמים רבים שמשפיעים על מחיר השירות, וכך שנוצר בשוק ייעוץ המשכנתאות טווח רחב ביותר בכל הנוגע לייעוץ ולפגישה. חשוב להכיר מה כל יועץ משכנתאות מציע, כדי להבין האם המחיר אכן מצדיק את עצמו ומדובר ביועץ מקצועי וישר. לפניכם הגורמים העיקריים שעשויים להטות את המחיר ולגרום לכך שהמחירים גבוהים או נמוכים מן הממוצע:

 

ותק וניסיון

כמו בכל תחום ושירות, נותני השירות שקיימות להם יותר המלצות, ניסיון וותק, דורשים מחירים גבוהים יותר בהתאם לכך. בכל זאת, יועץ משכנתאות מנוסה מכיר את כל התקדימים ויש לו את הקשרים המתאימים, כך שהסיכוי שישיג עבורכם את מבוקשכם ואת העסקה הנוחה והמתאימה לכם ביותר, גבוה יותר.

 

גודל חבילת השירות

חבילות השירות של כל יועץ משכנתא, יהיו שונות לחלוטין ובהתאם יגבו מחירים שונים לחלוטין. בעוד שחלק יציעו לכם פגישת הכרות בלבד, אחרים יציעו חבילת ליווי שלמה וכוללת עד לקבלת הכספים מהמשכנתא וסיום התהליך. לכן מחיר של כל יועץ ישתנה בהתאם למשך השירות ולמה שכולל.

כמה עולה פטור ממס הכנסה?
כמה עולה פטור ממס הכנסה?

אתם אזרחים עובדים? מקבלים תשלומים של סכומים כספיים כתוצאה מהכנסות כאלו ואחרות? מכרתם נכס מסוים ברווח? כמעט כל אזרח