נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה יועץ קרקע?

יש שורה ארוכה של פרויקטים שמחייבים ייעוץ מטעם יועץ קרקעות. עובדה זו מובילה להתעניינות רבה מצד גורמים שלוקחים בה חלק, משום שאלה רוצים לדעת כמה הם יצטרכו לשלם עבור עבודתו של המומחה. מדריך זה יצא לבדוק את העניין מקרוב, כדי לספק את המענה הנחוץ לכל דורש. הישארו כאן ותגלו מהו יועץ קרקע, מהן עלויות הייעוץ שלו ואיך תוכלו להגיע ליועץ מומלץ.

 

תכירו את יועץ הקרקע מקרוב

מדובר באיש מקצוע שיש לו ידע רב בכל הנוגע לסוגי הקרקעות השונים. הוא מבצע במקום בדיקה הכרחית שבסיומה הוא מספק דו"ח מקיף שמציג באופן ברור את מצבה הנוכחי של הקרקע לפני עבודות הבנייה או טרם ביצוע עבודות אחרות במקום. ראוי לציין שמדובר באיש מקצוע חשוב מאוד שהמילה שלו תאפשר להשלים את פרויקט הבנייה או לעצור אותו, כדי לבחון היטב את תקינות הקרקע.

 

אלה העלויות הממוצעות של הייעוץ

בדומה להצעות מחיר שניתנות מצד בעלי מקצוע אחרים, גם כאן יש שוני בעלויות של הייעוץ. בירור שערכנו העלה שטווח המחירים הממוצע מתחיל ב – 2,600 ₪ (לא כולל מע"מ)  עבור הייעוץ. במצבים שבהם יהיה צורך בקידוח בקרקע, הלקוח יצטרך לשלם כ – 2,500 ₪ פחות או יותר. הסכום הסופי נקבע בהתאם לקריטריונים הבאים:

  • מיקום המגרש
  • גודל המגרש
  • נגישות למכשור מתקדם

ראוי להדגיש שההמלצה היא לא לבחור את יועץ הקרקע לפי המחיר. בפסקה הבאה נסביר שיש חשיבות ביועץ קרקע מוסמך וחשוב להתמקד בה יותר מאשר עלות השירות.

שכירת יועץ קרקעות

 

למה לא כדאי להתמקד במחיר בלבד?

סביר להניח שמצאתם את עצמכם לא פעם מתאכזבים לאחר שרכשתם מוצר או שירות מסוים שניתן לכם במחיר זול מאוד בהשוואה למתחרים. אם כך, כדאי שתזכרו את התרחיש הזה כעת. שכן, קבלת ייעוץ מטעם יועץ קרקע חייב להיות מקצועי ביותר. כך שעדיף לכם לשלם סכום זהה למקובל או מעט יותר, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את השירות שיעניק לכם ביטחון.

 

כך תגיעו ליועץ קרקע מוסמך ומומלץ

בחירה ביועץ קרקע מוסמך אינה עניין מורכב כלל. כל שעליכם לעשות זה לבקש תחילה את תעודת ההסמכה שלו. לאחר מכן, תוכלו לערוך בירור אודות פרויקטים קודמים שהוא ביצע ולשוחח עם לקוחות מרוצים. מי מכם שיעדיפו לבצע את הבדיקה הזו באופן עצמאי, ללא תלות בבעל המקצוע הנבחר, יוכלו לפנות לרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיו בלשונית הביקורות של גוגל או בפורומים שונים.

 

לסיכום

העלות של יועץ קרקע מתחילה ב – 2,600 ₪ ללא מע"מ. בשלב זה אתם מכירים בתמחור ויודעים שעדיף שלא לבחור את בעל המקצוע לפי העלות, אלא לפי האיכות. כעת נותר לנו לאחל לכם שתבחרו את יועץ הקרקע הטוב ביותר שיבצע את עבודתו במקצועיות ויציע תמחור הוגן שיתאים לכיסכם.

כמה עולה לעצב בית חדש

עיצוב בית חדש הוא תהליך מורכב, עמוס ולעיתים מלחיץ וארוך במיוחד. רדי לעשות אותו בחכמה, מבלי להפריז בהוצאות, ולקבל

כמה עולה להיכנס למשחק פוקר
כמה עולה להיכנס למשחק פוקר

עלויות הכניסה למשחק פוקר יכולות להשתנות באופן משמעותי, ותלויות במספר גורמים. המאמר יפרט כמה עולה להיכנס למשחק פוקר ומהם

מדבקות זכוכית
כמה עולות מדבקות לזכוכית?

מדבקות זכוכית הפכו בשנים האחרונות לפתרון פופולרי ומרשים הן לעיצוב והן לצורך פונקציונלי. הן זמינות במגוון רחב של עיצובים,