נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה כיסוי לטלפון?

הטלפונים הניידים שלנו כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, לכולם יש אחד. בזמן שכל הדגמים דומים פחות או יותר, קשה להרגיש מיוחדים, בעיקר כשזה אביזר שתמיד אתנו, כיסוי לטלפון יכול לתת לנו שדרוג ייחודי ומקורי.

 

איזה כיסויים יש?

היום ניתן למצוא כיסוי לטלפון סלולרי במגוון רחב ביותר, שבעצם יתאים לכל אחד, החל מכיסויים צבעוניים וממותגים שמתאימים יותר לילדים ונוער ועד לכיסויים אלגנטיים ומעוצבים שיתאימו לקהל הבוגר. קיימים אין ספור דגמים מרהיבים שיהפכו את הנייד שלכם להרבה יותר מסתם טלפון, אם זו דוגמה מקסימה של פרחים, קריקטורות חמודות או רק שחור קלאסי.

שני סוגי הכיסויים העיקריים הם כיסוי ספר שניתן לפתוח ולסגור, וכיסוי אחורי ששומר בעיקר על גב הטלפון.

 

להגן על הטלפון

אם אתם מחפשים כיסוי שיעניק הגנה טובה, כדאי לבחור בכיסוי מחומר קשיח שיגן מפני נפילות ושריטות, או כיסוי ספר שיגן על הטלפון מכל הצדדים. כיסוי ספר, ששומר גם על המסך, הוא פתרון מצוין למי שמחפש הגנה איכותית לטלפון לאורך זמן, כמו כן יש בכיסוי זה כיסים ואפשר להשתמש בו ממש כמו בארנק, למי שמעדיף לצאת רק עם הנייד.

בקטגוריית כיסויי הספר, אפשר גם למצוא  כיסויים איכותיים מעור אמתי ועם הגנה מתקדמת יותר, לא רק למסך, אלא גם לעדשת המצלמה.

 

להשאיר את המסך נגיש

למי שלא מעוניין להתעסק עם פתיחת וסגירת הכיסוי, מומלץ לבחור בכיסוי אחורי שמשאיר את המסך פנוי בכל רגע, מה שיכול להיות נוח יותר למי שמשתמש בטלפון בתדירות גבוהה. כיסויים אלו מותאמים היטב לצורתו המקורית של הטלפון ובדרך כלל ישמרו מפני חבטות ונפילות קלות, אך פחות מפני שריטות או סדקים במסך. ניתן למצוא כיסויים כאלו בשלל גוונים ודוגמאות ומחומרים שונים כמו : פלסטיק, עור, סיליקון ועוד.

 

אז כמה זה עולה?

מלבד ההגנה שהוא מספק, כיסוי לטלפון הוא אביזר אופנתי לכל דבר ויש לו קשת רחבה של מחירים. כך שכל אחד יכול לבחור אם להשקיע בכיסוי יקר, ואיכותי שאולי יישמר ליותר זמן וייתן הגנה מוצלחת יותר, או כיסוי זול יותר שחסרונו בבלייה מהירה, אבל כשיש כל כך הרבה ממה לבחור, הכי כיף להחליף כיסוי בתדירות גבוהה ולהתחדש.

טווח המחירים לכיסויים איכותיים נע בין 50 ש"ח ועד 250 ש"ח. כשאפשר כמובן גם למצוא כיסויים זולים יותר או יקרים יותר.

 

לסיכום

קודם כל כדאי לבחור איזה סוג של כיסוי מתאים לצרכים שלכם, אם רק כיסוי אחורי או כיסוי ספר סגור. אחר כך יש לכם מגוון ענק של דגמים, צבעים וצורות של כיסויים לבחור מהם, למראה אישי וביטוי ייחודי. טווח מחירי הכיסויים הגדול ייתן לכם את האפשרות לבחור גם במה שיפה בעיניכם וגם בסכום שמתאים לכם להשקיע.