נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה כלוב גדול לתוכים?

מחפשים כלוב גדול לתוכי שלכם ולא יודעים איך להתחיל? המדריך הזה בשבילכם! התוכים מבלים את מרבית חייהם בתוך הכלוב, לכן חשוב מאוד לספק להם כלוב גדול מספיק שייתן להם את מרחב המחייה הדרוש בכדי שיוכלו להנות משהותם בכלוב ככל הניתן. במדריך הזה סיכמנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על עלויות של כלובים גדולים לתוכי שלכם.

 

מה צריך לדעת לפני שקונים כלוב לתוכי?

כפי שציינו, תוכים מבלים את מרבית הזמן שלהם בתוך הכלוב. כשזה מגיע לתוכים גדולים או למספר תוכים החיים באותו הכלוב, מומלץ מאוד לרכוש כלוב גדול מספיק שיוכלו לנוע בחופשיות ולנופף בכנפיהם מבלי לפגוע בדפנות הכלוב. לפני שאתם ניגשים לרכוש כלוב לתוכי שלכם, חשוב מאוד לשים לב לכמה דברים.

ראשית, כדאי להתאים את גודל וסוג הכלוב לגודל התוכי שלכם. כלוב לתוכי גדול לאו דווקא יתאים למספר רב של תוכים קטנים, כיוון שבמקרים מסוימים התוכים הקטנים יוכלו לצאת מבעד לסורגים. כמו כן, חשוב לוודא שגודל הדלת של הכלוב גדולה מספיק בכדי שהתוכי יוכל לעבור דרכה, וכן שיהיה מספיק מקום להכניס צעצועים ומתקני האכלה ושתיה.

 

איזה סוג של כלוב יתאים לתוכי שלכם?

מומלץ לרכוש את הכלוב שלכם בהתאם לסוג התוכי או התוכים שאתם מגדלים ובהתאם למקום בבית בו תמקמו את הכלוב. ישנם סוגי תוכים הדורשים מגוון רחב של גירויים ומשחקים, כך שגם אם גודלם אינו מצריך כלוב ענק, כדאי מאוד לספק להם כלוב עם מספיק מקום בו תוכלו להתקין מתקנים וצעצועים עבור התוכי שלכם, וכן לאפשר לו לנוע בחופשיות בתוך הכלוב.

אם אתם מתכוונים להאכיל את התוכי שלכם בהאכלת יד, מומלץ לדאוג שבכלוב יהיו את כל הפריטים הדרושים עבור ביצוע האכלה מסוג זה.

דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא מיקום הכלוב בבית. ישנם כלובים המתאימים יותר לפנים הבית, המגיעים עם גלגלים המאפשרים הזזה של הכלוב וכן ידיות נשיאה לטובת לקיחת הכלוב אל מחוץ לבית. כלובי תוכים גדולים המתאימים לחצר ולסביבה חיצונית לרוב יהיו גדולים יותר ויכללו גם גג או הצללה מפני השמש.

 

כמה עולים כלובים גדולים לתוכים?

עכשיו, כמה באמת תצטרכו לשלם עבור רכישה של כלוב גדול לתוכי שלכם? חשוב לדעת שגודל העלויות של כלובי תוכים גדולים נעות בהתאם לאיכות הכלוב, גודלו, אביזרים נלווים ועוד קריטריונים נוספים. לרוב, כלובים לתוכים גדולים במיוחד המותאמים לסביבה פנימית יעלו בסביבות 1000 עד 1500 שקלים, כשגם כלובים ענקיים המותאמים לסביבה חיצונית יהיו בעלי מחיר דומה.

כלובים גדולים פחות יעלו בסביבות 700 עד 1000 שקלים, וכלובים גדולים לתוכים קטנים יותר אך עם התאמה להאכלת יד יעלו בסביבות ה- 300 שקלים. כפי שציינו, מומלץ בחום להתחשב בגודל התוכי שלכם בעת בחירת הכלוב על מנת שתוכלו לספק לו את מרחב המחייה הדרוש לו.

כמה עולה צב?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו עומדים המומים בחנות החיות השכונתית שלנו, כשאדם אקראי נכנס אליה וצעד למוכר: "אחי,

כמה עולה מזון לגורי כלבים
כמה עולה מזון לגורי כלבים?

מזון לגורים מיוצר במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים צעירים אשר מתפתחים. האכלת מזון גורים איכותי

כמה עולה הדברת פרעושים?
כמה עולה הדברת פרעושים?

יש לכם בעיית פרעושים? אין לכם מה לדאוג. מזיקיס יטפלו בבעיה ביעילות ובמקצועיות רבה. כ- 90% מהמקרים הדברה חד

כמה עולה אוכל לחתולים
כמה עולה אוכל לחתולים?

  חתולים הם יצורים מעניינים מאוד ומועדפים על ידי רבים מתושבי ישראל בתור חיות מחמד. משפחות רבות מאמצות לחיקן

כמה עולה מיטה לכלב
כמה עולה מיטה לכלב?

הנה מגיע החורף ובא לכם לפנק את הכלב שלכם במיטה חדשה שתעשה לו את החורף חמים יותר. מבינים אתכם.