נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לאחסן אתר בשרת וירטואלי מנוהל?

פרטי, מאובטח, לא דורש תחזוקה ומוריד את העלויות, יותר ויותר חברות בוחרות להשתמש בשרת וירטואלי מנוהל ולא סתם, לרוב הוא יתאים יותר לצרכים שלהן. אז מה זה בכלל אחסון בשרת וירטואלי מנוהל, למי הוא מתאים ומה העלויות של כל זה? כל מה שצרך לדעת במאמר שלפניכם.

 

אחסון אתר בשרת וירטואלי

אין ספק כי שרת וירטואלי מנוהל הפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות. בעלי אתרים, מנהלי אתרים ואנשי טכנולוגיה רואים בשרת וירטואלי מנוהל יתרונות רבים, אבל לפני שניגע ביתרונות, מה זה בכלל?שרת וירטואלי מנוהל הוא שרת וירטואלי המתוחזק על ידי ספק שירותי אחסוןאו לחלופים על ידי ספק שירותי ענן.

הקמת השרת והתחזוקה שלו בעצם מופקדת על הספק ומבטלת את הצורך של מנהלי האתר לנהל את זה. מי שבוחר לאחסן את האתר בשרת מהסוג הזה, בעצם מקבל גישה למערכת וירטואלית לניהול בשרת ובאמצעות המערכת הזאת יוכל המשתמש לעשות פעולות כמו עדכון תוכנות, עדכוני אבטחה, גיבוי התכנים ועוד.

שרת וירטואלי מנוהל

היתרונות של שרת וירטואלי מנוהל

לאחסון אתר על גבי שרת וירטואלי מנוהל יש כמה יתרונות מובהקים:

 

אבטחה

אחד היתרונות המובהקים של שרתים וירטואליים זה שיש מי שמנהל ויכול לתת תמיכה בכל נושא. לרוב, חברת ניהול השרת דואגת לבצע את כל עדכוני האבטחה וכך בעצם יש לכם דאגה אחת פחות.

 

התאמה אישית

שרת וירטואלי מנוהל יכול להיות מודולרי ולהתאים את עצמו לצרכי האתר שלכם בדיוק. כלומר, שינוי המשאבים כמו נפח אחסון ואפשרות לשנות אותו בקליק. כמו כן, תוכלו גם לבחור את סוג השרת ובמידת הצורך להחליף בצורה קלה ונוחה.

לאחסן אתר בשרת וירטואלי מנוהל

ניהול ותמיכה

לרוב, אחסון האתר בשרת מנוהל, יגיע לצד תמיכה טכנית וכמו כן, איש קשר הדואג לניהול השרת בפועל.

 

כמה עולה אחסון על גבי שרת וירטואלי מנוהל?

מדובר על מחירים משתנים, בהתאם לסוג השרת אותו בחרתם, נפח האחסון, רוחב הפס וכו'. שרת וירטואלי המותאם למערכת וורדפרס וכולל שירות ניהול מלא, תמיכה טכנית, אבטחה וכד', ינוע בין 150 ₪ בחודש, לבין 500 ₪ בחודש.

ברוב המקרים, המחיר יכלול בתוכו את הניהול עצמו ואת שירותי התמיכה הטכנית, כמו כן את העדכונים המתבצעים בשרת מעת לעת. השוני העיקרי במקרים האלו יהיה בין שטח האחסון וזיכרון ה-RAM, שאלו בעצם משפיעים לרוב על מהירות האתר.כמובן שניתן לשנות אותם לפי הצורך והדרישה שלכם, ממש כמו שציינו בפסקה הקודמת.

 

לסיכום

אחסון אתר על גבי שרת וירטואלי מנוהל, מאפשר לכם להיות בראש שקט. ברוב המקרים, הספק יקח אחריות על נושא העדכונים לרבות, עדכוני אבטחה, שדרוגים, עדכוני מערכת ההפעלה וכו'. בנוסף לכך, שרת וירטואלי מאפשר לכם לשנות את החבילה בצורה מודולרית, בהתאם לצרכים המשתנים של האתר שלכם.

לאחסן אתר בשרת וירטואלי מנוהל