נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לבצע בדיקת PCR לפני טיסה

כבר תקופה שאנחנו מחזיקים אצבעות בתקווה שלא נצטרך יותר לכתוב מדריכים שנוגעים לבדיקות קורונה. אבל הפניות אל תיבת ההודעות שלנו לא מפסיקות להגיע וגולשים שואלים אותנו שוב ושוב מתי נוציא מדריך מעודכן שיציג את המחירים של בדיקות הקורונה השונות. אז גולשים יקרים, אנחנו קשובים לפניות שלכם והנה, הוצאנו מדריך שיענה לרבים מכם על השאלה בנוגע לעלות של בדיקת PCR לפני טיסה לחו"ל.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

למקרה שאינכם מכירים את סדרת המדריכים שלנו שעוסקת בבירורים בנוגע לבדיקות קורונה, נציין בפניכם בקצרה כי אנו עורכים כבר שנתיים את הסדרה המדוברת. בכל תקופה אנחנו יוצאים לפגוש את המומחים בתחום ובודקים מה השתנה. במדריכים האחרונים שכתבנו, פגשנו רופאים ואחיות וכתבנו מדריך שעסק בזן החדש שהגיע לישראל. במדריך זה הסתייענו בגולשים שכתבנו לתיבת הפניות שלנו את העלויות השונות של הבדיקות כדי שנוכל לדעת מהם המחירים המעודכנים נכון לכתיבת מילים אלו. זו ההזדמנות להודות לכל הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך – בזכותכם המדריך רואה אור.

 

יש 2 בדיקות PCR  שונות עם עלויות משתנות

כשיצאנו לבדוק את העלות של בדיקת PCR לפני טיסה  התברר לנו שיש 2 סוגי בדיקות והמחירים שלהם משתנים. את העובדה הזו גילינו לאחר שקיבלנו כמה תשובות עם מחירים שונים. האחד נמוך והשני גבוהה יותר. לכן, נאלצנו לבדוק את העניין באופן מעמיק והתברר לנו שיש בדיקה אחת רגילה והשנייה נקראת בדיקת אקספרס. כדאי שתדעו שמדובר בבדיקות PCR  בלבד ולא בדיקות אנטיגן. חשוב לציין כדי שלא יהיה בלבול.

 

אז כמה עולה לבצע בדיקת PCR לפני טיסה?

הבדיקה הרגילה תעלה לכם כ – 89 שקלים. הבדיקה המהירה תעלה לכם כ – 149 ₪. שימו לב, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת על הבדיקות הללו:

  • את התוצאה של הבדיקה הרגילה אתם תקבלו עד לאחר 14 שעות ממועד הדגימה
  • את התוצאה של הבדיקה המהירה אתם תקבלו עד כ- 4 שעות ממועד הדגימה

כך שחשוב שתשימו לב באיזו בדיקה אתם בוחרים בהתאם לדחיפות התוצאה.

 

איפה תוכלו לבצע את הבדיקות?

את הבדיקות הללו אפשר לבצע בשדה התעופה עצמו. כך שאם אתם מגלים ביום הטיסה או כמה שעות קודם לכן ששכחתם לבצע את הבדיקה, אתם יכולים לתאם תור ולהגיע אל השדה בשעה מוקדמת יותר. ההמלצה היא, במקרים כאלו, לבצע בדיקת אקספרס שתאפשר לכם לקבל את התוצאה במהירות ומבלי שתפספסו את הטיסה.

 

זכרו – בתקופה הנוכחית צריך לקחת מעבר לדרכון ומזוודה

אם בעבר היינו טסים לחו"ל עם דרכון ומזוודה בלבד, היום צריך להתארגן בהתאם. אין מה לעשות, שנת 2020 שינתה את החיים של כולנו ועלינו להתנהל בהתאם. אנו מאחלים לכם שתזכרו לקחת עמכם את תוצאות הבדיקה אל הטיסה הבאה שלכם ושתהיה לכם טיסה מהנה! נתראה במדריך הבא.

מדרסים אורטופדיים
כמה עולים מדרסים אורתופדיים?

מדרסים אורטופדיים, הידועים גם בתור תוספות אורתופדיות או מדרסים לנעליים, הם מדרסים מעוצבים במיוחד המספקים תמיכה ויישור לכפות הרגליים.

כמה עולה משאבת חלב
כמה עולה משאבת חלב?

אם נכנסתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שמגיע לכם מזל טוב! בקרוב תינוק או תינוקת חמודים הולכים להצטרף