נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לגייס עובד חדש לעסק שלך?

לגייס עובדים חדשים לעסק או לארגון שלכם יכול להיות עניין די מורכב שעלול לקחת זמן רב ולא מעט משאבים. לכן יותר ויותר חברות בוחרות לעשות אאוטסורסינג לפעילות הזו ולהעזר בחברות השמה וגיוס עובדים המתמחות בזה. אם אתם בתקופה בה העסק מתרחב או שאחת לכמה זמן אתם צריכים לגייס עובד או עובדת חדשה לעסק שלכם, ואתם בוודאי יודעים כמה מאתגר זה יכול להיות, המאמר הזה בדיוק עבורכם. אז כיצד אפשר לעשות זאת בצורה היעילה ביותר וכמה זה יעלה לכם? הכנו לכם מדריך קצר על גיוס עובדים – קדימה מתחילים!

 

במה כרוך גיוס עובדים וכמה זה עולה לכם?

לגייס עובדים יכול להיות עניין מורכב שלוקח זמן רב ולא מעט משאבים. החיפוש מורכב ממספר שלבים.

  • ניסוח מודעה – ראשית, עליכם לנסח מודעת חיפוש מדויקת שתוביל אליכם את המועמדים המדויקים ותחסוך לכם בזבוז זמן וכסף.
  • איפה מפרסמים – עליכם להחליט להבין איפה מפרסמים ולעשות מעקב אחר הפרסום בפלטפורמה או הפלטפורמות עליהם החלטתן.
  • קריאת קורות חיים – לאחר מכן עליכן לקרוא בעצמכם, או למנות מישהו, שיקרא את קורות החיים של המועמדים חשוב לעשות סינון ראשוני שיעזור לקבוע את מי להזמין לראיון עבודה.
  • שלב הראיונות – יש לקבוע ולתאם ראיונות עבודה, ואז כמובן לבצעם. ראיונות עבודה יכולים לקחת זמן רב ומשאבים רבים מכם או מהמנהל או העובד הבכיר שאמון על ראיונות העבודה.
  • כל הדברים האלה עולים לכם כסף, לפי העקרון הפשוט שזמן הוא כסף. אם תשכילו להעזר בעזרה חיצונית תחסכו לא מעט זמן משאבים ובכך כסף. גם אם זה נראה לכם כמו הוצאה ״מיותרת״ הזמן שאתם או המנהלים יבזבזו על זה יהיה קריטי ויהווה בעצמו בזבוז. לכן אם אינכם נעזרים בחברת השמה וגיוס עובדים אולי התהליך כולו יעלה לכם יותר כסף בסופו של דבר.

גיוס מעורב

למה כדאי להעזר בחברת השמה וגיוס עובדים? וכמה זה יעלה?

חברות השמה וגיוס עובדים כגון ג׳וב שופ המתמחות בחיפוש עובדים יכולות לחסוך לכם הרבה כסף, אך לא רק. מתוקף ההתמחות שלהם הם יוכלו לעזור לכם בכמה דרכים מדהימות

  • ניסוח המודעה –  כיצד לנסח את המודעה בצורה הטובה ביותר? באילו מילות מפתח שווה להתמקד? איך נוביל אלינו את האנשים המסוימים עם הכישורים הנחוצים לנו ועוד.
  • איפה לפרסם – חברות השמה וגיוס ידעו איפה כדאי לפרסם. לא תצטרכו עוד לפרסם בהרבה מקומות ולשרוף זמן וכסף. חברת ההשמה תעשה זאת עבורכם. הם כבר ידעו איפה לחפש לכם את העובדים המתאימים עבורכם מבלי לבזבז את זמנכם.
  •  יבצעו סינון ראשוני – חברות השמה וגיוס יעזרו לכם לבצע את הסינון הראשוני וזה יקצר מאד את תהליך מציאת האנשים המתאימים לכם.
  • המחיר – המחיר תלוי ומשתנה בהתאם לצרכים שלכם לכמות האנשים שעליכם לגייס ולזמן שזה לוקח. טווחי המחירים יתחילו מכמה מאות בודדים – מחירים נוחים לכל כיס שיחסכו לכם הרבה עבודה, זמן ומאמץ.

 

אז כשאתם מתמחרים כמה יעלה לכם לחפש עובדים חדשים קחו את כל הדברים האלה בחשבון וודאו שאתם מקבלים את ההחלטה הטובה ביותר.

עֵסֶק